Przetargi aktualne (0)  |  Przetargi w toku (0)  |  Przetargi rozstrzygnięte (112)  |  Przetargi unieważnione (7)

zamówienie na:

Dowóz dzieci i młodzieży z terenu Gminy Jeżewo do gminnych placówek oświatowych w okresie 2014-2017

zamawiający: Gmina Jeżewo
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: UG.271.3.2014
wartość: poniżej 207 000 euro
termin składania ofert: 31 lipca 2014  09:00
wynik postępowania: Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 PZP Zamawiający informuje, że wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bydgoszczy Spółka z o.o. ul. Jagiellońska 58 85-097 Bydgoszcz 




Dowóz dzieci i młodzieży z terenu Gminy Jeżewo do gminnych placówek oświatowych w okresie 2014-2017

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeżewo, ul. Świecka 12, 86-131 Jeżewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052)3318025, 3318077, 3318451, faks (052) 3318068.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-jezewo.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci i młodzieży z terenu Gminy Jeżewo do gminnych placówek oświatowych w okresie 2014-2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci i młodzieży po określonych poniżej trasach:

Trasa nr 1 dowóz dzieci i młodzieży z miejscowości Dubielno, Ciemniki i Taszewo do Zespołu Szkół w Jeżewie. Punkty zbiórki dzieci znajdują się przy budynku poszkolnym w miejscowości Ciemniki 13, stacji kolejowej Dubielno, sklepie Dubielno 1, budynku poszkolnym w Dubielnie 49) i przy świetlicy w Taszewie (wiata przystankowa). Długość trasy 15 km. a)kurs (dowóz do szkoły): - godz. 7.00 - po trasie - Jeżewo - Dubielno - Ciemniki - Jeżewo, - godz. 7.30 - po trasie - Jeżewo - Dubielno - Taszewo - Jeżewo, - godz. 9.00 - po trasie - Jeżewo - Ciemniki - Dubielno -Jeżewo. b)kurs (odwóz ze szkoły): - godz. 13.30 - po trasie - Jeżewo -Taszewo - Dubielno - Ciemniki - Jeżewo, - godz. 14.20 - po trasie - Jeżewo - Taszewo - Dubielno - Ciemniki - Jeżewo, - godz. 15.15 - po trasie - Jeżewo - Taszewo - Dubielno - Ciemniki - Jeżewo. Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc min. 50 osób.

Trasa nr 2 dowóz dzieci z miejscowości Buczek i Skrzynki do Szkoły Podstawowej w Czersku Świeckim i dowóz młodzieży z miejscowości Buczek, Skrzynki, Czersk Świecki do Zespołu Szkół (Gimnazjum) w Jeżewie. Punkty zbiórki dzieci znajdują się: w miejscowości Buczek (przy budynku Buczek 7 - budynek komunalny, Buczek 35, przy remizie OSP Buczek), Skrzynki (przy budynku Skrzynki 11) oraz w Czersku Świeckim (przy budynku Szkoły Podstawowej w Czersku Świeckim, zabudowaniach Czersk Świecki 22, przy zabudowaniach Czersk Świecki 5). Długość trasy 32 km. Przewóz powinien odbywać się po trasie: . godz. 6.50 - kurs (dowóz do szkoły) po trasie - Jeżewo - Czersk Świecki - Buczek - Skrzynki - Czersk Świecki (Szkoła Podstawowa) - Jeżewo (Zespół Szkół - Gimnazjum), godz. 14.25 - kurs (odwóz ze szkoły) po trasie - Jeżewo (Zespół Szkół - Gimnazjum) - Czersk Świecki (Szkoła Podstawowa) - Skrzynki - Buczek - Czersk Świecki - Jeżewo (w piątki), godz. 15.15 - kurs (odwóz ze szkoły) po trasie - Jeżewo (Zespół Szkół - Gimnazjum) - Czersk Świecki (Szkoła Podstawowa) - Skrzynki - Buczek - Czersk Świecki - Jeżewo (od poniedziałku do piątku). Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc min. 50 osób;


Trasa nr 3 dowóz dzieci i młodzieży z miejscowości Białe, Piskarki do Zespołu Szkół w Jeżewie. Punkty zbiórki dzieci znajdują się: w miejscowości Białe - przy budynku Białe 21, w miejscowości Piskarki przy budynku świetlicy - Piskarki 22 oraz przy budynku Piskarki 5. Długość trasy 12 km. Przewóz powinien odbywać się: godz. 7.30 - kurs (dowóz do szkoły) po trasie Jeżewo - Białe - Piskarki - Jeżewo, godz. 14.20 kurs (odwóz ze szkoły) po trasie - Jeżewo - Piskarki - Białe - Jeżewo, w razie konieczności w określone przez Dyrektora dni dodatkowy kurs o godz. 15.15 dni po trasie - Jeżewo - Piskarki - Białe - Jeżewo. Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc min. 25 osób.

Trasa nr 4 dowóz dzieci i młodzieży z miejscowości Pięćmorgi i Białe Błota do Zespołu Szkół w Jeżewie. Punkty zbiórki dzieci znajdują się: w miejscowości Pięćmorgi przy świetlicy wiejskiej i w miejscowości Białe Błota, przy zabudowaniach Białe Błota 16). Długość trasy 18 km. Przewóz powinien odbywać się: godz. 6.45 - kurs (dowóz do szkoły) po trasie - Jeżewo - Pięćmorgi - Białe Błota - Jeżewo godz. 14.20 kurs (odwóz ze szkoły) po trasie - Jeżewo - Białe Błota - Pięćmorgi - Jeżewo, w razie konieczności w określone przez Dyrektora dni dodatkowy kurs o godz. 15.15 dni po trasie - Jeżewo - Białe Błota - Pięćmorgi - Jeżewo Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc min. 25 osób.

Trasa nr 5 dowóz dzieci z miejscowości Osłowo do Szkoły Podstawowej w Laskowicach. Punkty zbiórki dzieci znajdują się w miejscowości Osłowo przy budynku komunalnym oznaczonym nr 34 i przy remizie OSP Osłowo. Długość trasy 8 km. Przewóz powinien odbywać się: godz. 7.30 - kurs (dowóz do szkoły) po trasie - Laskowice - Osłowo - Laskowice, (poniedziałek - piątek), godz. 10.30 - kurs (dowóz do szkoły) po trasie - Laskowice - Osłowo - Laskowice, (dwa razy w tygodniu), godz. 14.30 - kurs (odwóz ze szkoły) po trasie - Laskowice - Osłowo - Laskowice, (poniedziałek - piątek), godz. 16.30 - kurs (odwóz ze szkoły) po trasie - Laskowice - Osłowo - Laskowice, (dwa razy w tygodniu) Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc min. 18 osób.

Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9, 60.17.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ oraz zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013 r. poz. 1414) lub aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób; Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych do oferty ww. dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem uprawnień (zezwoleniem lub aktualną licencją) oraz złoży oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku nr 1 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ oraz wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie minimum 1 usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania tj. przewóz uczniów do szkół przez okres co najmniej 10 - ciu miesięcy na co najmniej 4 trasach o łącznej długości minimum 80 km (suma długości tras). Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych do oferty ww. dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa wypełniony i podpisany Wykaz usług - załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonane należycie i oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku nr 1 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ oraz wykaże że dysponuje co najmniej dwoma autobusami z minimum 50 miejscami siedzącymi, dwoma pojazdami o minimalnej liczbie 25 miejsc siedzących i jednym pojazdem o minimalnej liczbie 18 miejsc siedzących). Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych do oferty ww. dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa wypełniony i podpisany wykaz środków transportu - pojazdów, którymi dysponuje - załącznik nr 5 do SIWZ i oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku nr 1 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował 5 osobami, które w dniu przystąpienia do realizacji zadania będą posiadać uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi kat. D. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ, oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia - wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ i oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku nr 1 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

    • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

    • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;



  • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (wymóg obowiązuje, gdy zaistnieje taka sytuacja);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1)wystąpienia działania siły wyższej; 2)w zakresie podwykonawstwa (o ile zostanie przewidziane w ofercie Wykonawcy) - w uzasadnionych przypadkach powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie Wykonawcy za uprzednią zgodą Zamawiającego; 3)przesunięcia terminu prowadzenia zajęć szkolnych; 4)zmiany cen wg zasad określonych § 6 ust. 3-5 umowy, 5)wystąpienia utrudnień w ruchu z powodu robót drogowych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 6)zmiana danych Wykonawcy bądź Zamawiającego; 7)wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 8)zmiany w obowiązujących przepisach prawa; 9)działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; 10)konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 11)w przypadku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054 ze zmianami) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Zmiana ustawowej wysokości podatku VAT powoduje odpowiednią zmianę wynagrodzenia od daty wprowadzenia zmiany. Naliczenie podatku VAT w nowej wysokości dopuszcza się tylko od wynagrodzenia za tę część umowy realizowaną po dniu wejścia w życie przepisów ustalających zmiany stawki VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie brutto pozostałe do końca realizacji umowy - może wzrosnąć o zwiększoną wartość tego podatku i wymaga sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-jezewo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Jeżewo (Urząd Gminy), ul. Świecka 12, 86-131 Jeżewo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Gmina Jeżewo (Urząd Gminy) ul. Świecka 12 86-131 Jeżew pokój nr 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Wójt

Mieczysław Pikuła

Ogłoszenie o przetargu (87kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - załączniki 1-6 (227kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - załączniki 7-8 (63kB) pdf
Projekt umowy (70kB) pdf


>>OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY<< (1013kB) pdf

Informacja z sesji otwarcia (804kB) pdf

metryczka


Opublikował: Maciej Pikuła (21 lipca 2014, 12:30:58)

Ostatnia zmiana: Maciej Pikuła (19 listopada 2014, 11:42:59)
Zmieniono: dodanie informacji z otwarcia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 920