zamówienie na:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 898 268 złotych na sfinansowanie inwestycji w zakresie budowy i modernizacji dróg

zamawiający: Gmina Jeżewo
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwoty określonej na podst. art. 11 ust. 8 PZP
termin składania ofert: 14 maja 2009  09:00
wynik postępowania: Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą, ul. Bydgoska 12, 86-170 Nowe 





OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 898 268 złotych na sfinansowanie inwestycji w zakresie budowy i modernizacji dróg

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Jeżewo
ul. Świecka 12
86-131 Jeżewo
woj. kujawsko-pomorskie
NIP: 559-11-30-658 REGON: 0923510015
tel: 052 3318025, 3318077, 3318451 fax: 052 3318068
adres internetowy: www.ug-jezewo.lo.pl
e-mail: ugjezewo@ug-jezewo.lo.pl

RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Nazwa nadana zamówieniu: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 898 268,00 zł na sfinansowanie inwestycji w zakresie budowy i modernizacji dróg”

Rodzaj zamówienia: usługi

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Jeżewo w wysokości – do 898 268,00 zł na sfinansowanie inwestycji w zakresie budowy i modernizacji dróg”

Okres kredytowania – 5 lat – tj. do 30.11.2014r.
Okres karencji przy spłacie kredytu – do 31.12.2009r.
Oprocentowanie kredytu oparte jest na zmiennej stopie procentowej WIBOR dla 1 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych (wyliczony w sposób określony w ofercie), powiększony o marżę (dodatnią lub ujemną) w wysokości wynikającej z oferty.

Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych.

Spłata kapitału następować będzie w ratach kwartalnych według harmonogramu znajdującego się w formularzu cenowym – załącznik 3 do SIWZ.
Forma zabezpieczenia kredytu: weksel „in blanco” z deklaracją wekslową.
Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania.
Marża banku zaproponowana w ofercie przetargowej pozostanie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy kredytowej.
Do celów obliczeniowych – wypłata środków nastąpi 15.06.2009 r.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny przedmiot 66.11.30.00 -5

Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie 30.11.2014 r.

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacje na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a mianowicie:
1.1.1.Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.).
1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.4.Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
2. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty – stosując ocenę spełnia/nie spełnia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
b) zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (Dz. U z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.)
2. W celu potwierdzenia spełniania, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich):
a) oświadczenie stwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz stwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, na druku zgodnym z treścią załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ.

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert: najniższa cena

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-jezewo.lo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 18 po uprzednim złożeniu wniosku o przekazanie. Zamawiający udostępnia SIWZ bezpłatnie.

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 r. miejsce: Urząd Gminy Jeżewo, ul. Świecka 12, 86-131 Jeżewo, pok. nr 15

Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Treść ogłoszenia (41kB) plik
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (214kB) plik
Zbiór załączników (spakowany *ZIP) (3405kB) zip

ROZSTRZYGNIĘCIE
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (46kB) pdf

metryczka


Opublikował: Maciej Pikuła (4 maja 2009, 15:04:56)

Ostatnia zmiana: Maciej Pikuła (19 maja 2009, 15:39:55)
Zmieniono: rozstrzygnięcie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1171