zamówienie na:

Budowa sieci wodociągowych z przyłączami wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat

zamawiający: Gmina Jeżewo
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP
nr sprawy:
wartość: o wartości poniżej progów na podstawie art. 11 ust. 8 PZP
termin składania ofert: 24 sierpnia 2009  09:15
przyczyna unieważnienia: Działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) informuję o unieważnieniu postępowania przetargowego na zadanie pod nazwą „Budowa sieci wodociągowych z przyłączami wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat”. 




Jeżewo, 2009-07-30
PN-03-07-09



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pod nazwą: Budowa sieci wodociągowych z przyłączami wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm) Gmina Jeżewo zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Jeżewo
Świecka 12
86-131 Jeżewo
www.ug-jezewo.lo.pl
zamowienia@ug-jezewo.lo.pl
07:15 - 15:00

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.ug-jezewo.lo.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego pok. nr 18 lub za zaliczeniem pocztowym. Zamawiający w oparciu o art. 42 ust.2 Pzp określił cenę egzemplarza SIWZ na 160,00 zł.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

W zakres zadania wchodzi:

1) Budowa sieci wodociągowej z przyłączami do budynków w miejscowości Czersk Świecki
a) roboty sieciowe
b) budowa przyłączy wodociągowych
c) montaż hydrantów
d) wykonanie przycisków;
e) roboty drogowe wraz z odwodnieniami;
f) roboty ziemne.

2) Budowa sieci wodociągowej z przyłączami do budynków w miejscowościach Krąplewice, Buczek, Skrzynki
a)roboty sieciowe
b) budowa przyłączy wodociągowych
c) montaż hydrantów
d) wykonanie przycisków;
e) roboty drogowe wraz z odwodnieniami;

3) Wykonanie stacji uzdatniania wody (SUW) w miejscowości Czersk Świecki
a) budynek SUW o konstrukcji kontenerowej
b) wykonanie instalacji technologicznej w budynku stacji,
c) wykonanie instalacji technologicznej zewnętrznej ze zbiornikiem retencyjnym;
d) uzbrojenie odwiertu;
e) wykonanie studni kanalizacyjnej;
f) ułożenie rurociągu kanalizacyjnego
g) ogrodzenie i zagospodarowanie terenu
h) wykonanie instalacji elektrycznej

4) Koszt wejścia w pas drogowy należy ująć w kwocie przetargowej.

5) Organizacja i zagospodarowanie placu budowy.

6) Każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac.

7) Po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,

8) Należy wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą sieci w 4 egz. + 1 na nośniku elektronicznym.

9) Dostawa materiału do realizacji zamówienia objętego postępowaniem.

10) Całkowite koszty zasilania placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę.

11) Utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku (zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - Dz. U. z 2000 r. Nr 71, poz. 838 z późniejszymi zmianami).

12) Szczegółowy zakres prac dla w/w robót budowlanych opisany jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, projekcie budowlanym oraz w przedmiarze robót.

Ponadto zadanie obejmuje usługę bankową w zakresie wykupu wierzytelności pieniężnych.
Usługa bankowa polega na dokonaniu wykupu wierzytelności, jaką będzie wartość wykonanych robót budowlanych wraz z należnym podatkiem VAT.
Wykonawca, jako Zbywca zapewni, że:

1) podpisze umowę o wykup wierzytelności z wybranym bankiem nie później niż w ciągu 30 dni od podpisania umowy o zamówienie publiczne z Zamawiającym,

2) wykupem wierzytelności będą objęte faktury za wykonane roboty budowlane,

3) rozpoczęcie spłaty kapitału wynikającego z faktur nastąpi od stycznia 2010 r.

4) całkowity wykup wierzytelności będzie dokonany przez Bank działający na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2002r Nr 72 poz. 665) w terminie nieprzekraczającym 30 dni od odbioru końcowego wykonanych robót i po uzyskaniu decyzji pozwolenia na użytkowanie,

5) spłata wykupionej przez Bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego przez okres 10 lat w ratach miesięcznych,

6) odsetki pobierane przez Bank w okresie spłaty będą naliczane wyłącznie od niespłaconego kapitału wg stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę podaną w ofercie wykonawcy

7) Zamawiający przewiduje karencję w spłacie rat kapitałowych do 31.12.2009 r.

8) zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji przez Bank,

9) w przypadku udzielenia zamówień dodatkowych Bank wykupi dodatkowe wierzytelności na warunkach, jak wykup wierzytelności podstawowych.

W postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 12.06.2003r o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. Nr 139 z dnia 08.08.2003r poz. 1323 ze zmianami)

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV

Główny przedmiot - 45231300-8

Dodatkowe przedmioty - 45232430-5
- 45232100-3
- 66100000-1

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia: 20.12.2009 r.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków

1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

a)zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (08.2004 - 07.2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (przez co należy rozumieć budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami o wartości minimum 3.000.000 każda), potwierdzone referencjami - dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie,

b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
- kierownika budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie kierowania budową sieci sanitarnych,
- kierownika robót z uprawnieniami o specjalności drogowej,
- kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych,
- personelem posiadającym kwalifikacje w zakresie budowy oraz montażu instalacji i sieci sanitarnych, robót ogólnobudowlanych, robót drogowych, montażu instalacji elektrycznych.
Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego;
c)dysponują sprzętem technicznym i narzędziami niezbędnymi do wykonania zadania;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 złotych (słownie: jeden milion złotych)
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.


VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 60 000,00, słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych .


IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium Waga
CENA 100

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2009-08-24 do godz. 09:00 w siedzibie zamawiającego

Gmina Jeżewo (Urząd Gminy)
Świecka 12
86-131 Jeżewo
Pokój nr 14

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-08-24, o godz. 09:15 w siedzibie zamawiającego

Gmina Jeżewo (Urzad Gminy)
Świecka 12
86-131 Jeżewo
Pokój nr 13

XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-09-23

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej


XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów


XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu aukcji elektronicznej


XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.


XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:


Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 260520-2009 z dnia 30.07.2009 r.

Ogłoszenie przetargowe (56kB) plik
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (383kB) plik
Przedmiary (849kB) rar
Projekt budowlany - Stacja Uzdatniania Wody (850kB) rar
Projekt budowlany - Czersk Świecki
Projekt budowlany - Krąplewice, Buczek, Skrzynki
Specyfikacje techniczne (259kB) rar
zmiana zapisów SIWZ (21kB) word
Zmiany SIWZ z 13.08.2009r. (49kB) plik

Pytania i odpowiedzi:

Pytanie nr 1 wraz z odpowiedzią (45kB) plik
Pytanie nr 2 wraz z odpowiedzią (41kB) plik

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA (47kB) pdf

metryczka


Opublikował: Maciej Pikuła (30 lipca 2009, 14:47:46)

Ostatnia zmiana: Maciej Pikuła (11 września 2009, 14:01:46)
Zmieniono: UNIEWAŻNIENIE

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3041