zamówienie na:

Demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Jeżewo.

zamawiający: Gmina Jeżewo
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: UG.271.1.2013
wartość: poniżej 200 000 euro
termin składania ofert: 17 maja 2013  09:00
wynik postępowania: 1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt.1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu, wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę: Nazwa wybranego wykonawcy (firma), adres wykonawcy ECO-POL Sp. z o.o., ul. Dworcowa 9, 86-120 Pruszcz 




UG.271.1.2012                                                                  Jeżewo, 09.05.2013 r. 
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU 
 
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pod nazwą: „Demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Jeżewo”
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759    z póżn.zm). Gmina Jeżewo zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I.  Nazwa (firma) i adres Zamawiającego:
Gmina Jeżewo
ul. Świecka 12
86-131 Jeżewo
www.ug-jezewo.lo.pl
zamowienia@ug-jezewo.lo.pl
07:15 - 15:00
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.ug-jezewo.lo.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego pok. nr 18 lub za zaliczeniem pocztowym.
 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
W zakres zadania wchodzi:
a)    demontaż, pakowanie, ważenie, załadunek, wywóz i utylizację wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych obiektów budowlanych stanowiących własność osób fizycznych, wspólnot mieszkaniowych oraz przedsiębiorstwa „Ferma Krąplewice sp. z o.o. (w ilości ok. 122,23 Mg) oraz pakowanie, ważenie, załadunek, wywóz i utylizację wyrobów zawierających azbest składowanych na nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych i wspólnoty mieszkaniowej (w ilości 22,51 Mg). Dla określenia zakresu zadania przyjęto do obliczenia wagę 18,5 kg za 1 m2  (płyta falista) wyrobów zawierających azbest;
b)   usuwanie i unieszkodliwianie odpadów musi być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. Unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest może nastąpić wyłącznie na najbliższym składowisku odpadów niebezpiecznych, którego zarządzający posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych o kodach 170601 i 170605;
c)    zgłoszenie zamiaru przeprowadzenia przez Wykonawcę prac polegających na usunięciu wyrobów zawierających azbest właściwemu organowi budowlanemu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649).
d)   Wykonawca w ramach ceny oferowanej winien zapewnić:
- sporządzenie planu pracy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy,
- nadzór osoby odpowiedzialnej za organizację wykonanych robót i zabezpieczenie miejsca realizacji zadania,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualna wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót.
e)    wykaz właścicieli, zarządców lub użytkowników budynków, którzy w danym roku zamierzają unieszkodliwić azbest wraz z informacją o ilości utylizowanego odpadu stanowi załącznik do SIWZ,
f)    koszty ważenia wyrobów zawierających azbest ponosi Wykonawca. Ważenie zdemontowanych i odbieranych odpadów zawierających azbest powinno się odbywać w obecności właściciela/zarządcy nieruchomości oraz przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca dokonuje ważenia i z tej czynności sporządza protokół zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela/zarządcy nieruchomości, od którego odbierane są odpady zawierające azbest, adres nieruchomości, z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów w Mg, potwierdzenie prawidłowego wykonania usługi.
g)   Wykonawca niezwłocznie po ustaleniu terminów demontaży i odbiorów odpadów azbestowych przekaże Zamawiającemu informację o tych terminach. Wykonanie robót musi nastąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym także prawidłowe dokumentowanie całego procesu. Odbiór robót dokonywany będzie z udziałem właściciela/zarządcy pokrycia dachowego wraz z przekazaniem przez Wykonawcę stosownych dokumentów, w tym karty przekazania odpadu, stwierdzającej zdeponowanie odpadów na specjalistycznym składowisku. Potwierdzeniem faktycznym wykonanych prac, polegających na demontażu i odbiorze, będzie protokół odbioru prac podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego, właściciela/zarządcę budynku oraz Wykonawcę - po zakończeniu prac na danej posesji, potwierdzający jednocześnie ilość zdemontowanych i odebranych odpadów zawierających azbest. Potwierdzeniem utylizacji odpadów niebezpiecznych zawierających azbest pochodzących, z danej posesji będzie dostarczenie Zamawiającemu oryginału Karty przekazania odpadów, zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 08 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010 r. nr 249, poz.1673).
h)   szczegółowe dane dotyczące zakresu prac znajdują się we wzorze kosztorysu ofertowego dołączonym do niniejszej SIWZ.
 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
 
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV
Główny przedmiot  
90650000-8     Usługi usuwania azbestu
90512000-9     Usługi transportu odpadów
90511000-2     Usługi wywozu odpadów
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 15.11.2013 r.
                                                                   
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;
4) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
5) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. Zamawiający dokona ustalenia, czy Wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli:
a) w zakresie warunku dotyczącego „posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności” Wykonawca przedstawi:
- oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ;
-  decyzję Marszałka Województwa zatwierdzającą program gospodarki odpadami w zakresie odpadów o kodach 170601, 170605 wydaną w oparciu o ustawę z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21);
- zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest lub umowę z podmiotem posiadającym zezwolenie w zakresie unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest (składowiskiem odpadów niebezpiecznych unieszkodliwiającym azbest),
- zezwolenie na transport materiałów niebezpiecznych o kodach: 170601 i 170605 – wydane w oparciu o ustawę z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21) przez Starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady,
Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenia oraz decyzję o których mowa powyżej oraz złoży oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
b)   w zakresie warunku dotyczącego „posiadania wiedzy i doświadczenia” Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi polegające na demontażu  i transporcie azbestu lub wyrobów zawierających azbest o wartości nie mniejszej niż: 20.000,00 zł brutto oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, którą Wykonawca wykonał w ramach jednej umowy i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego, jako wykonany należycie.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty wykazu wykonanych/wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
c) w zakresie warunku „dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym” Wykonawca wykaże, że posiada lub będzie dysponował sprzętem umożliwiającym wykonanie zadania, a w szczególności ważenia odpadów azbestowych podczas odbioru odpadów (wagą legalizowaną).
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
d) w zakresie warunku „dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia” Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia odpowiednią kadrą techniczną a w szczególności, osobami przeszkolonymi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy usuwaniu i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest oraz przestrzegania procedur dotyczących bezpieczeństwa postępowania z wyrobami zawierającymi azbest.
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz            z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony na załączniku do SIWZ i oświadczenie, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z przepisami ustawowymi. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
e) w zakresie „sytuacji ekonomicznej i finansowej” umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o załączoną do oferty polisę lub inny dokument potwierdzający spełnienie tego warunku. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
3. Zamawiający uzna także spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2) - 4) gdy Wykonawca skorzysta z wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, osób lub zdolności finansowych innych podmiotów
a) w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (załącznik nr 8).
b)   Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przekłada także dokumenty dotyczące podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w punkcie 2.2 rozdziału 3 SIWZ -  Wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń.
4.   Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 2, ani nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawartą w art.24 ust.2 pkt 4 ustawy.
5. Zgodnie z art. 24 ust. 1 z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wyklucza:
1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, lub zostali zobowiązani do zapłaty kary umownej, jeżeli szkoda ta lub obowiązek zapłaty kary umownej wynosiły nie mniej niż 5% wartości realizowanego zamówienia i zostały stwierdzone orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2) wykonawców, z którymi dany zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia publicznego albo odstąpił od umowy w sprawie zamówienia publicznego, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy albo odstąpienie od niej nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a wartość niezrealizowanego zamówienia wyniosła co najmniej 5% wartości umowy;
3) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
4) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
5) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
10)  podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
11)  wykonawców będących osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769) - przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku;
12)  wykonawców będących spółką jawną, spółką partnerską, spółką komandytową, spółką komandytowo-akcyjną lub osobą prawną, których odpowiednio wspólnika, partnera, członka zarządu, komplementariusza lub urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r.  o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku.
6. Ponadto z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
1)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, z wyłączeniem czynności wykonywanych podczas dialogu technicznego, o którym mowa w art. 31a  ust. 1, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1    pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2;
2)nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą;
3)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
4)nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
5)należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7.   Zamawiający zawiadomi wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
8.   W przypadku podmiotów zagranicznych uczestniczących w postępowaniu ocena spełnienia warunku określonego w pkt. 5 nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów potwierdzających, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
9. Wykonawca winien wraz z ofertą złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do wyżej opisanej grupy kapitałowej składa informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Przedmiotowe informacje należy złożyć wg wzoru określonego w załączniku nr 9 do SIWZ.
10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
11. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust 1 ustawy, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
 
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium               Waga      
CENA                                 100        
 
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 17-05-2013 r., do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego
Gmina Jeżewo (Urząd Gminy)
ul. Świecka 12
86-131 Jeżewo
Pokój nr 18
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia:17-05-2013 r., o godz. 09:15 w siedzibie Zamawiającego
Gmina Jeżewo (Urząd Gminy)
ul. Świecka 12
86-131 Jeżewo
Pokój nr 13
 
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna swój bieg wraz z dniem wskazanym jako termin składania ofert.
                       
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu aukcji elektronicznej
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
 
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 183432 – 2013 z dnia 09.05.2013 r.
 
Zadanie finansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu i Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
 
 
 
 
Kierownik Zamawiającego 

Wójt Gminy Jeżewo

Mieczysław Pikuła


Treść ogłoszenia (207kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (610kB) pdf
Kosztorys ofertowy załącznik Nr 10. (371kB) pdf
Projekt umowy (279kB) pdf

 

metryczka


Opublikował: Łukasz Czarnecki (9 maja 2013, 14:46:49)

Ostatnia zmiana: Maciej Pikuła (7 czerwca 2013, 14:57:22)
Zmieniono: rozstrzygnięcie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 914