zamówienie na:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Jeżewo z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz obsługa i odbiór odpadów z PSZOK.

zamawiający: Gmina Jeżewo
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: UG.271.2.2013
wartość: poniżej 200 000 euro
termin składania ofert: 7 czerwca 2013  09:00
wynik postępowania: Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt.1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu, wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Ciepła 4, 86-100 Świecie 




Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Jeżewo z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz obsługa i odbiór odpadów z PSZOK

Numer ogłoszenia: 210978 - 2013;                                            data zamieszczenia: 31.05.2013


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeżewo , ul. Świecka 12, 86-131 Jeżewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052)3318025, 3318077, 3318451, faks (052) 3318068.
   · Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-jezewo.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Jeżewo z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz obsługa i odbiór odpadów z PSZOK. 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. 
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zadania wchodzi: 
1)Przedmiot zamówienia: Usługa odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Jeżewo oraz obsługa i odbiór odpadów komunalnych z PSZOK. 
2)Zakres zamówienia obejmuje wykonanie usługi na terenie Gminy Jeżewo, polegającej na odbiorze z lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego zmieszanych oraz selektywnie zebranych odpadów pochodzących z nieruchomości stanowiących własność właścicieli nieruchomości oraz użytkowników tych nieruchomości oraz transport tych odpadów do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów. 
3)Odpady objęte przedmiotem zamówienia przeznaczone do odbioru zostały sklasyfikowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2001 r. Nr 112, poz. 1206 ze zm.) i mieszczą się w grupie oznaczonej kodem: 20 - odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie; 15 - odpady opakowaniowe; 17 - odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z prowadzenia drobnych prac nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru budowy lub wykonania robót. 4) Opis przedmiotu zamówienia: 
  a)Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni, w stosunku do faktycznie odebranej ilości odpadów osiągnięcie odpowiednich poziomów recyclingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 
  b)Wykonawca jest zobowiązany do zebrania wszystkich odpadów leżących obok pojemników.  c)Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. 
 d)Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. 
 e)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii regionalnej instalacji. 
 f)Wykonawca jest zobowiązany do odebrania każdej ilości odpadów, stanowiących przedmiot zamówienia. 
6)Instalacja do jakiej mają trafić odpady. Odpady komunalne (tj. zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych) odebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Jeżewo Wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować zgodnie ze wskazaniami w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami. W przypadku pozostałych frakcji odpadów selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku i unieszkodliwiana, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. 
7)Rodzaj i częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych. 
   a)pojemniki, kontenery, pojemniki typu dzwon oraz worki do wszystkich rodzajów odpadów zapewnia wykonawca. 
   b)wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia właścicielowi nieruchomości zamieszkałej i ustawienia na jego terenie pojemników na odpady oraz na selektywną zbiórkę popiołu. Pojemniki te na czas realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca dostarcza na własny koszt, w ilości zapewniającej właściwy stan sanitarny. 
   c)wykonawca jest również zobowiązany do dostarczenia każdemu właścicielowi nieruchomości bez dodatkowej opłaty kompletu worków o pojemności 120 l do selektywnego gromadzenia odpadów (dot. zabudowy jednorodzinnej i wielolokalowej do 7 lokali włącznie) w ilości zapewniającej odebranie wszystkich odpadów. 
   d)wykonawca dostarczy pojemniki, kontenery, pojemniki typu dzwon i worki, o których mowa wyżej nie później niż do 1 lipca 2013 r. 
   e)pojemniki/kontenery muszą być przystosowane do zbiórki odpadów komunalnych, spełniać określone w tym zakresie normy oraz warunki techniczne. W celu łatwego przemieszczania pojemniki powinny być wyposażone w koła. Ponadto pojemniki do popiołu muszą być metalowe. Każdy pojemnik/kontener przeznaczony do zbiórki odpadów zmieszanych i popiołu muszą być wyposażone w zamykane pokrywy. 
  f)worki do segregacji muszą być czytelnie oznakowane, do jakiego rodzaju odpadów są przeznaczone zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jeżewo. Ponadto na workach musi znajdować się wyszczególnienie frakcji odpadów przeznaczonych do zbiórki w określonym worku. Worki muszą być wykonane z folii LDPE lub HDPE o grubości dostosowanej do rodzaju i ilości odpadów. Do zbiórki odpadów przewiduje się pojemniki o pojemności 120 - 1100 l, kontener KP7, worki o pojemności 120 l i pojemniki typu dzwon. 
  g)w trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości w odpowiednie pojemniki na własny koszt. Dotyczy to m. in. sytuacji zmiany ilości pojemników na danej nieruchomości, bądź nowych nieruchomości jeżeli pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. 
 h)w trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego dostarczania właścicielom nieruchomości nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w ilości i rodzaju odpowiadającym liczbie i rodzajowi worków odebranych z terenu danej nieruchomości. i)wykonawca jest zobowiązany zapewnić sprzęt do mycia i dezynfekcji pojemników/kontenerów. Mycie i dezynfekcja pojemników/kontenerów będzie się odbywała na żądanie właścicieli nieruchomości oraz na ich koszt. 
8) Zbiórka odpadów: 
   a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: Na terenie gminy Jeżewo będą zbierane do pojemników lub kontenerów ustawionych w miejscach do tego celu przeznaczonych wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Częstotliwość odbioru odpadów niesegregowanych (zmieszanych) określają właściciele nieruchomości w złożonych przez siebie deklaracjach o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Właściciele nieruchomości deklarują odbiór odpadów niesegregowanych (zmieszanych) z częstotliwością odbioru przez Wykonawcę co dwa tygodnie lub jeden raz w miesiącu a w przypadku bloków co tydzień. Właściciele nieruchomości mają prawo w każdym momencie dokonać zmiany deklaracji, co może skutkować ciągłą zmianą liczby nieruchomości z których będą odbierane odpady w sposób niesegregowany bądź segregowany. 
    b) selektywnie zbierane odpady komunalne: Na terenie gminy Jeżewo odpady segregowane będą zbierane w zależności od rodzaju zabudowy. Mianowicie na terenach zabudowy jednorodzinnej właściciele nieruchomości odpady segregowane będą gromadzić w workach o określonych kolorach w zależności od rodzaju odpadu. Na terenach zabudowy wielorodzinnej powyżej 7 lokali odpady segregowane właściciele nieruchomości są zobowiązani gromadzić w pojemnikach typu dzwon o kolorach uzależnionych od rodzaju zbieranych odpadów. Wykonawca jest zobowiązany do zaopatrzenia właścicieli nieruchomości w worki/pojemniki typu dzwon do zbiórki odpadów. W chwili odebrania worka z odpadami Wykonawca jest zobowiązany do pozostawienia w miejscu przekazywanych odpadów rodzajów worków które zostały odebrane. Zbiórka odpadów selektywnych odbywałaby się z częstotliwością jeden raz w miesiącu. 
  c) zbiórka popiołów: Na terenie gminy Jeżewo będzie prowadzona selektywna zbiórka popiołów. Właściciele nieruchomości, którzy wytwarzają popioły wskazują w deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi czy zamierzają przekazywać popioły Wykonawca zapewnia pojemnik do zbiórki popiołów, o pojemności zależnej od częstotliwości wywozu. Częstotliwość wywozu popiołów musi się odbywać przynajmniej dwa razy w miesiącu w okresie zimowym. Mieszkańcy w każdym momencie mają prawo zmiany deklaracji co będzie skutkował zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości odbieranego popiołu oraz obsługiwanych nieruchomości. 
9)Obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Planuje się lokalizację Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych tzw.: PSZOK w miejscowości Białe Błota przy wysypisku. Zamawiający zapewni plac na którym wykonawca będzie prowadził zbiórkę odpadów w ramach funkcjonowania tzw. PSZOK. Zamawiający nie planuje prowadzić monitoringu terenu na którym funkcjonowałby PSZOK. Wykonawca po każdorazowej zbiórce odpadów jest zobowiązany do ich uprzątnięcia lub zabezpieczenia w sposób skuteczny przed zniszczeniem, kradzieżą lub aktami wandalizmu. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za zdarzenia wynikłe w miejscu funkcjonowania PSZOK, a których skutkiem będzie np.: uszkodzenie pojemników lub podrzucenie innych odpadów do pojemników niż ich przeznaczenie. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia pojemników lub kontenerów o gabarytach umożliwiających załadowanie przywiezionych odpadów przez mieszkańców. Zbiórka odpadów w PSZOK będzie odbywać się 1 raz w tygodniu. Planuje się aby PSZOK przyjmował odpady w soboty (jeśli sobota będzie dniem ustawowo wolnym od pracy to najbliższy dzień roboczy następujący po sobocie) w godzinach 7:00 - 20:00 w czasie nie krótszym niż 6 godzin w ciągu dnia w okresie letnim (kwiecień - październik) oraz 4 godziny w ciągu dnia w okresie zimowym (listopad - marzec). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. 
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3, 90.53.30.00-2, 34.92.84.80-6. 
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12. 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM 
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga aby Wykonawcy wnieśli wadium w kwocie 20 000,00 złotych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
   · w zakresie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca przedstawi: wpis do rejestru działalności regulowanej w Gminie Jeżewo zgodnie z art. 9C ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zezwolenie na transport lub zezwolenie na zbieranie odpadów i transport odpadów zgodnie z ustawą o odpadach, numer rejestrowy nadany przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z art. 10 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2005 r. Nr 180 poz. 1494 ze zmianami), certyfikat w zakresie odbioru odpadów komunalnych wydany przez zewnętrzny podmiot certyfikujący potwierdzający zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi opartymi na normach europejskich. Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeśli Wykonawca załączy do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP a także wykaże, że posiada aktualne zezwolenie, numer rejestrowy nadany przez GIOŚ i certyfikat zewnętrznego podmiotu certyfikującego. Spełnienie wymogu dotyczącego wpisu do rejestru działalności regulowanej, Zamawiający oceni w oparciu o prowadzony przez siebie rejestr. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. 
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
   · w zakresie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi (minimum 1 usługę), odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj.: odbiór odpadów komunalnych (zmieszanych, jak i segregowanych w systemie kontenerowym lub workowym), w ciągu roku kalendarzowego o masie, co najmniej 1.000 Mg; lub odbiór odpadów komunalnych (zmieszanych, jak i segregowanych w systemie kontenerowym lub workowym) w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy o łącznej wartości na kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 zł. brutto; lub odbiór odpadów komunalnych (zmieszanych, jak i segregowanych w systemie kontenerowym lub workowym) w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy, z co najmniej 500 posesji; Wartości usług wykonanych w walutach innych niż w PLN, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia usługi. Przeliczenie powyższego nastąpi w Załączniku nr 5 - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych wykonywanych usług. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP oraz wykazu wykonanych/wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. 
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
   · w zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca wykaże, że posiada lub będzie dysponował sprzętem umożliwiającym wykonanie zadania, a w szczególności: będzie dysponował bazą magazynowo - transportową usytuowaną na terenie Gminy Jeżewo lub w odległości nie większej niż 60 km od granic Gminy, będzie dysponował, co najmniej specjalistycznymi środkami transportu odpadów komunalnych w ilości zapewniającej realizację zamówienia: pojazdy bezpylne przystosowane do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych (śmieciarka) o DMC do 18 000 kg z funkcją kompaktującą min x3 (trzykrotne zagęszczenie) spełniające normę emisji spalin minimum Euro 4 - w ilości min. 2 szt. pojazd bezpylny - śmieciarko - myjka o DMC do 26 000 kg - 1 szt. pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych - typ hakowiec z HDS o DMC do 18 000 kg w ilości 2 szt. (w tym przynajmniej jeden do odbioru odpadów surowcowych zebranych w workach i drugi do odbioru odpadów zebranych w pojemnikach typu dzwon), pojazd bez funkcji kompaktującej - 1 szt., pojazd bezpylny o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 do 6,5 tony z możliwością opróżniania pojemników 120l - 240l - 1 szt. pojazdy te muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi teleadresowymi podmiotu odbierającego odpady komunale od właścicieli nieruchomości. pojazdy muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiające trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiających weryfikację tych danych przez Zamawiającego. Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP i wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. 
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

   ·  w zakresie warunku dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia odpowiednią kadrą techniczną a w szczególności, osobami przeszkolonymi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP i oświadczenie, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z przepisami ustawowymi. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. 
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
   · w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia wynosi minimum 800.000,00 zł.. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP i załączoną do oferty polisę lub inny dokument potwierdzający spełnienie tego warunku. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  · potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje; 
  · wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 
   · wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; 
   · oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
   · opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
     · oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
   · aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 
  · aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 
   · aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
   · nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 
   · nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
   · lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
 
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: 
   · zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich; 
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 
numer rejestrowy nadany przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z art. 10 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2005 r. Nr 180 poz. 1494 ze zmianami), 
wykaz części zamówienia przewidzianych do wykonania przez podwykonawców na załączniku nr 3 (wymóg obowiązuje, gdy zaistnieje taka sytuacja); 
pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 7 (wymóg obowiązuje, gdy zaistnieje taka sytuacja); 
SEKCJA IV: PROCEDURA 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 
    a)wystąpienia działania siły wyższej; 
  b)w zakresie podwykonawstwa (o ile zostanie przewidziane w ofercie Wykonawcy) - w uzasadnionych przypadkach powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie Wykonawcy za uprzednią zgodą Zamawiającego; 
    c)zmiana danych Wykonawcy bądź Zamawiającego; 
    d)wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 
    e)zmiany w obowiązujących przepisach prawa; 
  f)działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; 
  g)konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 
   h)w przypadku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054 ze zmianami) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Zmiana ustawowej wysokości podatku VAT powoduje odpowiednią zmianę wynagrodzenia od daty wprowadzenia zmiany. Naliczenie podatku VAT w nowej wysokości dopuszcza się tylko od wynagrodzenia za tę część umowy realizowaną po dniu wejścia w życie przepisów ustalających zmiany stawki VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie brutto pozostałe do końca realizacji umowy - może wzrosnąć o zwiększoną wartość tego podatku i wymaga sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej. Powyższe zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego. 
 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-jezewo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Jeżewo ul. Świecka 12 86-131 Jeżewo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Gmina Jeżewo ul. Świecka 12 86-131 Jeżewo po. nr 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

Kierownik Zamawiającego
Wójt Gminy Jeżewo
Mieczysław Pikuła



Treść ogłoszenia (286kB) pdf

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (860kB) pdf

Projekt umowy (402kB) pdf



metryczka


Opublikował: Łukasz Czarnecki (31 maja 2013, 19:25:56)

Ostatnia zmiana: Maciej Pikuła (14 czerwca 2013, 11:45:37)
Zmieniono: zawiadomienie o wyborze

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1739