zamówienie na:

Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów zawodowych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeżewie uczestniczących w projekcie „Uwierz w siebie i swoje możliwości” realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki- Priorytet VII – Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Jeżewo
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: GOPS.271.2.2013
wartość: poniżej 200 000 euro
termin składania ofert: 5 sierpnia 2013  09:00
wynik postępowania: Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt.1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu, wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę: Eduk@tor Kursy i szkolenia, Al. 23 Stycznia, 86 - 300 Grudziądz 




Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów zawodowych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeżewie uczestniczących w projekcie Uwierz w siebie i swoje możliwości realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki- Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Numer ogłoszenia: 297114 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Świecka 12, 86-131 Jeżewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3318025, 3307825, faks 52 3318068.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-jezewo.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów zawodowych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeżewie uczestniczących w projekcie Uwierz w siebie i swoje możliwości realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki- Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. W zakres zadania wchodzi przeprowadzenie trzynastu szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego pn. Uwierz w siebie i swoje możliwości. Projektem objętych będzie 20 osób mieszkających na terenie gminy Jeżewo, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej i pozostających bez pracy, w tym 2 osoby niepełnosprawne.

2. Kursy zawodowe:

1) Kucharz małej gastronomii z dekoracją stołów, obsługą kasy fiskalnej i carvingiem dla 3 osób. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy w zawodzie kucharza. Zamawiający przewidział na jednego uczestnika kursu kucharz małej gastronomii następującą minimalną ilość godzin:Kurs: teoria 40 godz, praktyka 80 godz., Obsługa kasy fiskalnej: teoria 4 godz., praktyka: 20 godz, Carving: teoria 4 godz., praktyka: 12 godz.,

2) Fryzjer (damsko-męski) z wizażem i stylizacją dla 1 osoby. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestniczkę szkolenia teoretycznych podstaw oraz praktycznych umiejętności pielęgnacji i stylizacji włosów. Ponadto uczestnik szkolenia nabędzie umiejętności dotyczące wizażu i stylizacji twarzy. Wykonawca dla celów realizacji szkolenia w części praktycznej zobowiązany jest zapewnić odpowiednią salę dydaktyczną wyposażoną w stanowisko pracy dla fryzjera, lustro, fotel oraz główkę treningową, zapewniającą właściwy przebieg szkolenia i stanowisko do mycia głowy z dostępem do bieżącej ciepłej i zimnej wody. Zamawiający przewidział na uczestnika kursu Fryzjer następującą minimalną ilość godzin Kurs: teoria 16 godz, praktyka:150 godz., Wizaż i stylizacja: teoria 8 godz., praktyka: 24 godz.,

3) Opiekun osób starszych i przewlekle chorych z elementami masażu dla 1 osoby. Celem szkolenia jest nabycie umiejętności świadczenia usług w zakresie opieki nad ludźmi chorymi, niepełnosprawnymi, osobami starszymi. Zamawiający przewidział na uczestnika kursu Opiekun osób starszych i przewlekle chorych z elementami masażu następującą minimalną ilość godzin: teoria: 24 godz., praktyka- 96 godz.,

4) Kelner/barman z obsługą kasy fiskalnej i elementami cateringu dla 1 osoby. Celem kursu jest rozwinięcie umiejętności obsługi gości w restauracji, poprawa jakości obsługi, jak również wzrost umiejętności sprzedażowych i komunikacyjnych względem klientów. Uczestnik kursu nabędzie umiejętności nakrywania do stołu, doboru szkła do poszczególnych napojów alkoholowych i bezalkoholowych, prawidłową prezentację karty menu, pozna metody serwowania potraw, przygotowywanie i obsługa przyjęć okolicznościowych, a także obsługę gościa przy stole. Zamawiający przewidział na uczestnika kursu Kelner/barman z obsługą kasy fiskalnej i elementami cateringu następującą minimalną ilość godzin: Kurs: teoria: 24 godz., praktyka: 48 godz. Obsługa kasy fiskalnej: teoria: 4 godz., praktyka:20 godz, Catering: teoria: 16 godz, praktyka: 48 godz.,

5) Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera dla 4 osób. Celem kursu jest przygotowanie uczestników projektu do pracy w zakresie organizacji i techniki handlu przy sprzedaży towarów i usług oraz wytworzenie wśród uczestników nawyków profesjonalnej obsługi klientów. Zamawiający przewidział na uczestnika kursu Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i komputerem następującą minimalną ilość godzin: Kurs: teoria: 24 godz. , praktyka: 96 godz., Obsługa kasy fiskalnej: teoria: 4 godz., praktyka: 20 godz., Obsługa komputera: teoria:8 godz., praktyka: 24 godz.

6) Masarz-wędliniarz dla 1 osoby. Celem kursu jest zdobycie wiedzy teoretycznej oraz praktyczne przygotowanie do wykonywania niezbędnych czynności w zawodzie masarz-wędliniarz. Zamawiający przewidział na uczestnika kursu Masarz-wędliniarz następującą minimalną ilość godzin: teoria: 32 godz., praktyka: 168 godz.

7) Betoniarz-zbrojarz dla 1 osoby. Celem kursu jest zdobycie wiedzy teoretycznej oraz praktyczne przygotowanie do wykonywania czynności w zawodzie betoniarz-zbrojarz. Uczestnik projektu musi nabyć umiejętności w przygotowaniu mieszanek betonowych, siatek i szkieletów zbrojenia oraz wykonywania elementów betonowych i żelbetowych w różnych obiektach budowlanych. Zamawiający przewidział na uczestnika kursu Betoniarz-zbrojarz następującą minimalną ilość godzin: teoria: 16 godz., praktyka: 80 godz.

8) Elektryk - instalacje elektryczne niskiego napięcia dla 1 osoby. Celem kursu jest zdobycie przez uczestnika teoretycznej wiedzy i praktycznych umiejętności wymaganych w pracy na stanowisku elektryka. Zamawiający przewidział na uczestnika kursu Elektryk - instalacje elektryczne niskiego napięcia następującą minimalną ilość godzin: Teoria i praktyka 60 godz.

9)Kosmetyczka ze specjalnością: stylizacja paznokci metodą akrylową, żelową i hybrydową, pielęgnacja twarzy, wizaż i stylizacja dla 2 osób. Celem kursu jest praktyczne zdobycie umiejętności i uprawnień do zatrudnienia na stanowisku kosmetyczki. Zaznajomienie z zagadnieniami z zakresu technologii środków kosmetycznych. Zamawiający przewidział na uczestnika kursu Kosmetyczka ze specjalnością: stylizacja paznokci metodą akrylową, żelową i hybrydową, pielęgnacja twarzy, wizaż i stylizacja następującą minimalną ilość godzin: Stylizacja paznokci metodą akrylową, żelową i hybrydową: teoria: 16 godz., praktyka: 88 godz., Pielęgnacja twarzy: teoria: 8 godz., praktyka: 16 godz., Wizaż i stylizacja: teoria: 8 godz., praktyka: 16 godz.,

10) Konserwator terenów płaskich i terenów zielonych (planowanie ogrodów, obsługa maszyn czyszczących) dla 2 osób. Celem kursu jest zdobycie wiedzy teoretycznej i praktyczne przygotowanie do wykonywanie niezbędnych zadań i czynności w zawodzie konserwator terenów płaskich i terenów zielonych. Zamawiający przewidział na uczestnika kursu Konserwator terenów płaskich i terenów zielonych następującą minimalną ilość godzin: Planowanie ogrodów: teoria: 16 godz., praktyka: 48 godz., Obsługa maszyn czyszczących: teoria:8 godz., praktyka: 24 godz.

11)Florystyka i bukieciarstwo z obsługą kasy fiskalnej i elementami decoupage dla 1 osoby. Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu florystyki i bukieciarstwa oraz obsługa kasy fiskalnej, jak również praktyczne przygotowanie do wykonywania niezbędnych zadań i czynności w zawodzie Florysty i bukieciarza z obsługą kasy fiskalnej i elementami decoupageu. Zamawiający przewidział na uczestnika kursu Florystyka i bukieciarstwo z obsługą kasy fiskalnej i elementami decoupage następującą minimalną ilość godzin: Florystyka i bukieciarstwo: teoria: 16 godz., praktyka: 48 godz., Obsługa kasy fiskalnej: teoria: 4 godz., praktyka: 20 godz., Decoupage:teoria: 4 godz., praktyka: 12 godz.

12) Kurs instruktora jazdy konnej dla 1 osoby. Celem kursu jest zdobycie uprawnień zawodowych w zakresie jazdy konnej, które pozwolą na samodzielne prowadzenie zajęć zarówno z osobami dorosłymi, jak i dziećmi. Zamawiający przewidział na uczestnika kursu Instruktor jazdy konnej następującą minimalną ilość godzin: teoria i praktyka: 150 godz.,

13) Pracownik ochrony dla 1 osoby. Celem szkolenia jest opanowanie podstawowej wiedzy teoretycznej i praktycznej umożliwiającej realizację zadań pracownika ochrony: zabezpieczenie obiektów przeznaczonych do obowiązkowej ochrony, ochrona osób, ochrona konwojów. Zamawiający przewidział na uczestnika kursu Pracownik ochrony następującą minimalną ilość godzin: teoria i praktyka: 245 godz.

3. Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest do:

a) informowania przed każdymi zajęciami uczestników o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,

b)niezwłocznego informowania Zamawiającego o nieobecności któregokolwiek uczestnika, przerwaniu lub rezygnacji przez uczestnika z kursu oraz innych sytuacjach mających wpływ na prawidłowy przebieg kursu i realizację umowy,

c) prowadzenia dokumentacji zajęć w tym: dziennika zajęć, list obecności uczestników kursu, list potwierdzających korzystanie uczestników kursu z cateringu, listy potwierdzającej odbiór materiałów dydaktycznych i piśmienniczych, list potwierdzających odbiór zaświadczeń o ukończeniu kursu,

d) przygotowania i przekazania na własność uczestnikom zajęć materiałów dydaktycznych i piśmienniczych (możliwość opracowania i wydania skryptów) lub zakupienie i przekazanie na własność podręczników. Wykonawca ponadto 1 zestaw materiałów lub podręczników przekaże Zamawiającemu,

e) zapewnienia i sfinansowania dla uczestników projektu badań lekarskich (dla osób nieposiadających aktualnych badań), w tym badania medycyny pracy,

f) prowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bhp w tym zakresie,

g) w przypadku organizowania zajęć teoretycznych i praktycznych poza gminą Jeżewo Wykonawca musi zapewnić uczestnikom szkolenia transport z Jeżewa do miejsca odbywania zajęć oraz z miejsca odbywania zajęć do Jeżewa lub sfinansować koszty podróży,

h) Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia,

4. Zamówienie obejmuje w zakresie merytorycznym i organizacyjnym:

a) przygotowanie przez Wykonawcę programu oraz harmonogramu zajęć i przedstawienie ich do zatwierdzenia przez Zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed pierwszym dniem zajęć. Harmonogram zajęć powinien zawierać: tematykę zajęć, liczbę godzin, miejsce realizacji szkolenia oraz nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia,

b) prowadzenie szkolenia zgodnie z programem i harmonogramem szkolenia,

c) sporządzenie i prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: - dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, - protokół z egzaminu,

d) promocję Europejskiego Funduszu Społecznego poprzez umieszczenie logo EFS, UE, POKL oraz informacji -Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na: - materiałach szkoleniowych oraz w salach, w których będzie odbywało się szkolenie, - wydawanych zaświadczeniach lub certyfikatach - dokumentacji przebiegu szkolenia,

e) przygotowanie i przekazanie uczestnikom w trakcie zajęć oraz w ostatnim dniu szkolenia anonimowych ankiet oceny szkolenia i kadry szkolącej,

f) zapewnienie możliwości kontroli przebiegu szkolenia uprawnionemu pracownikowi GOPS,

g) szkolenia winne zakończyć się egzaminem oraz wydaniem certyfikatu/zaświadczenia z logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki potwierdzającego ukończenie szkolenia, zawierające informacje o jego temacie oraz wymiarze godzin,

h) wydania uczestnikom szkoleń z wynikiem pozytywnym, stosownych zaświadczeń /lub innych dokumentów/ w terminie do 7 dni po ukończeniu kursu,

i) przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu szkolenia: - oryginałów list obecności, - imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkoleń, - kserokopii zaświadczeń i certyfikatów /lub innych dokumentów/ świadczących o ukończeniu szkolenia, - kserokopii dziennika zajęć, - list obecności uczestników kursu, - list potwierdzających korzystanie uczestników kursu z cateringu, - listy potwierdzającej odbiór przez uczestników kursu materiałów dydaktycznych i piśmienniczych, - protokołu z egzaminu końcowego, - anonimowych ankiet oceny szkolenia i kadry szkolącej, - protokołu odbioru realizacji szkolenia.

5. Inne wymagania:

- zapewnienie sal wykładowych z niezbędnym wyposażeniem i zapleczem sanitarnym,

- dzienny wymiar zajęć teoretycznych nie powinien przekroczyć 8 godzin zegarowych z uwzględnieniem przerw. Godzina w przypadku zajęć teoretycznych liczona będzie jako 45 minut (godzina lekcyjna). W przypadku zajęć praktycznych godzina będzie liczona jako 60 minut (godzina zegarowa),

- Wykonawca zapewni catering w postaci jednego ciepłego posiłku każdego dnia zajęć, jeśli czas trwania zajęć przekroczy 4 godziny zegarowe. Zamawiający rozumie pod postacią ciepłego posiłku - posiłek w formie ciepłego dania (np. ziemniaki, mięso, surówka),

- Wykonawca zapewni przerwę kawową w postaci bufetu każdego dnia zajęć, w których osoba uczestniczy. Zamawiający rozumie pod postacią bufetu: kawa, herbata, cukier, śmietanka, słodki poczęstunek i zimne napoje,

- Wykonawca musi zapewnić materiały i sprzęt związany z praktyczną nauką zawodu,

- Wykonawca musi zapewnić odpowiednią odzież (również ochronną) do danego rodzaju kursu,

- Uczestnicy szkoleń muszą przejść szkolenie BHP,

- Wykonawca musi zapewnić właściwe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy,

- zarejestrowanie informacji o realizowanym kursie oraz informację o instytucji szkoleniowej w Bazie danych ofert szkoleniowych na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.info.pl na dwa tygodnie przed rozpoczęciem kursu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca wykaże, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudniania i instytucjach rynku pracy (tj. Dz. U. z 2013r poz. 674 ze zm.). Zamawiający uzna spełnienie warunku jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej a w przypadku gdy wpis został dokonany przed rokiem 2013 również potwierdzenie na rok bieżący oraz na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ; Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum po jednej usłudze polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia zawodowego w każdym spośród następujących kursów zawodowych: kucharz małej gastronomii, fryzjer, opiekun osób starszych, kelner/barman, sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, masarz-wędliniarz, betoniarz-zbrojarz, elektryk, kosmetyczka, konserwator terenów płaskich i terenów zielonych, florystyka, pracownik ochrony oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokół odbioru zadania). Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o załączone do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie warunku dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia odpowiednią kadrą, w tym co najmniej po 1 osobie posiadającej doświadczenie w przeprowadzeniu kursu zawodowego danego rodzaju (specjalności). Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, sporządzony na załączniku do SIWZ i oświadczeniu, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z przepisami ustawowymi. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o załączone do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wykaz części zamówienia przewidzianych do wykonania przez podwykonawców (wymóg obowiązuje, gdy zaistnieje taka sytuacja); pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (wymóg obowiązuje, gdy zaistnieje taka sytuacja);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 64

  • 2 - Doświadczenie w organizowaniu szkoleń - 36

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:

a) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy lub w przypadku wcześniejszego wykonania przedmiotu zamówienia,

b) w zakresie podwykonawstwa (o ile zostanie przewidziane w ofercie Wykonawcy) - w uzasadnionych przypadkach powierzenie Podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie Wykonawcy za uprzednią zgodą Zamawiającego,

c) zmiana danych Wykonawcy bądź Zamawiającego oraz zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy,

d) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,

e) zmiany w obowiązujących przepisach prawa,

f)działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia,

g) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,

h) w przypadku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054 ze zmianami) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Zmiana ustawowej wysokości podatku VAT powoduje odpowiednią zmianę wynagrodzenia od daty wprowadzenia zmiany. Naliczenie podatku VAT w nowej wysokości dopuszcza się tylko od wynagrodzenia za tę część umowy realizowaną po dniu wejścia w życie przepisów ustalających zmiany stawki VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie brutto pozostałe do końca realizacji umowy - może wzrosnąć o zwiększoną wartość tego podatku i wymaga sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej,

i) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości,

j) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,

k) zmiany harmonogramów w uzasadnionych przypadkach;

l) zmiany osób przeprowadzających szkolenie w uzasadnionych wypadkach, z tym, że inne osoby nie mogą posiadać niższych kwalifikacji;

m) zmiana warunków finansowania,

n) zmiany programów szkoleń, w uzasadnionych przypadkach. Powyższe zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-jezewo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Świecka 12, 86-131 Jeżewo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Świecka 12, 86-131 Jeżewo pok. nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Kierownik zamawiającego

Ewa Traczyk

Zamawiający załączył rozdział 4 SIWZ w wersji edytowalnej. Informujemy, że złożone oferty będą w trakcie badania ofert weryfikowane przez Zamawiającego pod względem treści w oparciu o zamieszczoną wersję załączników w formacie PDF.


Ogłoszenie (590kB) pdf
SIWZ (908kB) pdf
Edytowalny rozdział 4 SIWZ (137kB) plik


>> INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (785kB) pdf <<

metryczka


Opublikował: Maciej Pikuła (26 lipca 2013, 10:24:48)

Ostatnia zmiana: Łukasz Czarnecki (14 sierpnia 2013, 12:05:32)
Zmieniono: aktualizacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1070