Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2013 |
zamówienie na: |
Przebudowa drogi gminnej Osłowo - Laskowice - II etap |
zamawiający: | Gmina Jeżewo |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | UG.271.4.2013 |
wartość: | poniżej 5 000 000 EURO |
termin składania ofert: | 14 października 2013 09:00 |
wynik postępowania: | Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt.1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu, wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę: FHU „KIC-TRANS” Piotr Różycki, ul. Broniewskiego 4, 86-140 Drzycim |
Jeżewo: Przebudowa drogi gminnej
Osłowo - Laskowice II etap
Numer
ogłoszenia: 392814 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeżewo , ul. Świecka 12, 86-131 Jeżewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052)3318025, 3318077, 3318451, faks (052) 3318068.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-jezewo.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Osłowo - Laskowice II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości
lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie
związane z przebudową nawierzchni drogi gminnej (od km 0+585,64 do
1+244,73) - II etap. W zakres zadania wchodzą:
1)roboty ziemne;
2)wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych;
3)ułożenie nawierzchni
jezdni i zjazdów z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych
(warstwa ścieralna) o grubości 3 cm;
4)wykonanie nawierzchni
pobocza;
5)wykonanie odwodnienia powierzchniowego i drenu
francuskiego.
2.Ponadto w zakres zadania wchodzi:
1)Koszt wejścia w
pas drogowy należy ująć w kwocie przetargowej.
2)Organizacja i
zagospodarowanie placu budowy.
3)Informowanie zarządców gruntów o
rozpoczęciu robót i ponoszenie kosztów związanych z zajęciem
terenu (uzyskanie zgód i opłaty).
4)Informowanie zarządców mediów
znajdujących się w pobliżu prowadzonych robót, oraz ponoszenie
ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb.
5)Każdorazowe,
niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie
i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac.
6)Po zakończeniu robót
doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów
tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
7)Należy wykonać
inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 3 egz. + 1 na nośniku
elektronicznym.
8)Dostawa materiału do realizacji zamówienia
objętego postępowaniem.
9)Całkowite koszty zasilania placu budowy
i robót w energię elektryczną i wodę.
10)Utrzymanie dróg
dojazdowych do placu budowy w należytym porządku (zgodnie z art.
20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych -
Dz. U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115 z późniejszymi zmianami).
11)Szczegółowy zakres prac dla w/w robót budowlanych opisany jest
w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
projekcie budowlanym oraz w obmiarze robót.
3. Wykonanie robót
budowlanych.
1)Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z
dokumentacją projektową oraz wytycznymi określonymi w niniejszej
SIWZ, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP,
ppoż., oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego i nadzoru
autorskiego.
2)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić system
wielozmianowy, jeżeli będzie taka konieczność, celem dotrzymania
terminu wykonania zadania.
3)Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje
wszelkie wymagane dokumenty do przedstawienia dla organu nadzoru
budowlanego w celu zgłoszenia zakończenia robót, w tym
dokumentację powykonawczą.
4)Wykonanie robót będzie się uważać
za zakończone - odbiór ostateczny, jeżeli odbiór nastąpi bez
usterek i organ nadzoru budowlanego nie wniesie zastrzeżeń. Do
wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów
gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i
jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów
przyjętych w projekcie.
5)Użyte w dokumentacji projektowej
materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów
równoważnych do materiałów wymienionych w dokumentacji
projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały
parametrom techniczno - użytkowym określonym w dokumentacji
projektowej.
6)Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas
realizacji przedmiotu umowy muszą być fabrycznie nowe w I gatunku i
odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu,
stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994
r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom
określonym w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót
budowlanych.
7)Zabrania się stosowania materiałów
nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz innym określonym
w projekcie. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych
materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na
zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne,
świadectwa jakości).
8)Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo
na placu budowy materiały i urządzenia do czasu ich wbudowania
przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości
lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora
nadzoru.
9)Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą
odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach :
a)Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z
2004 r. Nr 92 poz. 881),
b)Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane ( Dz. U.z 2010 r, Nr 243, poz.1623 z późn. zm).
10)Wykonawca może powierzyć wykonywanie robót budowlanych
podwykonawcom.
11)Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty
budowlana na okres minimum 36 miesięcy.
4.Warunki rozliczenia
wykonania przedmiotu zamówienia.
1)Z wybranym Wykonawcą zostanie
zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy
zamówienia określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOB),
specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2)Jeżeli w trakcie
realizacji zamówienia wystąpią roboty niezbędne do wykonania, a
nie wynikające z dokumentacji projektowej i których pomimo usilnych
starań wykonawca nie mógł przewidzieć, będą one rozliczane na
podstawie odrębnie zawartej umowy pomiędzy wykonawcą realizującym
zamówienie, a Zamawiającym w trybie z wolnej ręki dla udzielania
zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
3)Wynagrodzenie wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie
przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z pkt. 1 i
jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność
obliczenia ceny oferty.
4)Wykonane roboty będą odbierane w oparciu
o protokoły odbioru robót. Podstawą do wystawienia faktury będzie
protokół wykonania i odbioru robót.
5)Zamawiający uzna zamówienie
za wykonane, jeżeli roboty budowlane będą odebrane bez usterek,
przedmiot zamówienia będzie spełniał warunki jego przeznaczenia
oraz organ nadzoru budowlanego nie wniesie zastrzeżeń..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się na kwotę 5 000,00 złotych, /słownie: pięć tysięcy złotych/.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ; Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego do druku oferty oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego na załączniku do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca wykaże, że zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie lub budowie drogi o długości nie mniejszej niż 700 m każda. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ oraz załączonego przez Wykonawcę do oferty wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia warunku. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby (o ile zaistnieje taka sytuacja zgodnie z załącznikiem Nr 4).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności
wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich
wprowadzenia.
1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy
1)Zmiany
spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności przez:
a)klęski żywiołowe,
b)warunki atmosferyczne uniemożliwiające
prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń,
dokonywanie odbiorów.
2)Zmiany spowodowane warunkami geologicznymi,
archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności przez:
a)niewypały
i niewybuchy,
b)wykopaliska archeologiczne nie przewidywane w SIWZ,
c)odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki
geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, itp.),
d)odmienne od
przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w
szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub
obiektów infrastrukturalnych.
3)Zmiany będące następstwem
okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
a)wstrzymanie robót przez Zamawiającego,
b)konieczność usunięcia
błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej.
4)Zmiany
będące następstwem działania organów administracji, w
szczególności:
a)przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów
wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.,
b)odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji,
zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej.
5)Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz
wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. W przypadku
wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1) -
5) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o
czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób
należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych
okoliczności.
2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia
1)Zmiany
technologiczne, w szczególności:
a)konieczność zrealizowania
projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych
/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w
sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło
niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,
b)odmienne od
przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie
gruntu, kurzawka, itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania
przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych,
c)odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki
terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń,
instalacji lub obiektów infrastrukturalnych,
d)konieczność
zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego
prawa. Zmiany wskazywane w lit d) będą wprowadzane wyłącznie w
zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania.
Każda ze wskazywanych w lit a - d) zmian może być powiązana z
obniżeniem wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony.
2)Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca
realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej
równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w
ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie
wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego.
3. Pozostałe
zmiany
1)zmiana obowiązującej stawki VAT:
a)jeśli zmiana stawki
VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po
stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia
wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT
zapłaconego przez wykonawcę,
b)jeśli zmiana stawki VAT będzie
powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie
Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia
wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do
zapłacenia przez wykonawcę,
2)rezygnacja przez Zamawiającego z
realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie
przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym
Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz
udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z
wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
3)kolizja z
planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty
inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone
do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji,
4)zmiany
uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kc.
5)zmiana danych Wykonawcy bądź Zamawiającego oraz zmiana osób
odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy.
6)wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści
umowy.
7)zmiany w obowiązujących przepisach prawa.
8)konieczność
wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można
było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są
korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.ug-jezewo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków
zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Jeżewo (Urząd
Gminy) ul. Świecka 12 86-131 Jeżewo w pokoju 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Gmina Jeżewo (Urząd Gminy) ul. Świecka 12 86-131 Jeżewo w pokoju 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt
Mieczysław Pikuła
Treść ogłoszenia (87kB)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (339kB)
Dokumentacja techniczna z obmiarami (8094kB)
Specyfikacja techniczna (1546kB)
>>
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE (889kB)
<<
metryczka
Opublikował: Maciej Pikuła (27 września 2013, 12:15:07)
Ostatnia zmiana: Maciej Pikuła (16 października 2013, 09:05:16)
Zmieniono: Rozstrzygnięcie - zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 926