Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2016 |
zamówienie na: |
Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 160 000 litrów |
zamawiający: | Gmina Jeżewo |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | UG.271.3.2016 |
wartość: | poniżej 209.000 Euro |
termin składania ofert: | 16 września 2016 09:00 |
wynik postępowania: | Najkorzystniejsza oferta złożona przez: TRANS-KOL PALIWA sp. z o.o. ul. Toruńska 186, 62-600 Koło, Baza Paliw - Piotrków Kujawski, ul. Dworcowa 39, 88-230 Piotrków Kujawski |
Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 160 000 litrów
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa
projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy
podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących
do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2
ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady
pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest
przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli
tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe
numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje
dodatkowe:
I.
1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeżewo, krajowy numer
identyfikacyjny 9235101500000, ul. ul. Świecka 12, 86131
Jeżewo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo , tel. (052)3318025,
3318077, 3318451, e-mail ugjezewo@ug-jezewo.lo.pl, faks (052)
3318068.
Adres strony internetowej (URL):
www.ug-jezewo.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni
dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem
(URL)
tak
www.bip.ug-jezewo.lo.pl
Adres
strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.ug-jezewo.lo.pl
Dostęp
do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest
przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Za
pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub przez
posłańca.
Adres:
Gmina Jeżewo, ul. Świecka 12, 86-131
Jeżewo
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi
i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony,
pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa
oleju opałowego lekkiego w ilości 160 000 litrów
Numer
referencyjny:
Przed
wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono
dialog techniczny
nie
II.2)
Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o
możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie
podzielone jest na części:
Nie
II.4)
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,
usługę lub roboty budowlane: Sukcesywne dostawy oleju
opałowego lekkiego wg. normy PN-C-96024 w ilości 160 000 litrów do
Urzędu Gminy i jednostek samorządowych na terenie gminy Jeżewo.
Dostawy będą następować w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Przedstawiona ilość oleju opałowego jest maksymalna ilością
szacunkowa i może ulec zmniejszeniu w stosunku do wielkości całego
zamówienia ze względu na aktualne potrzeby. Ewentualne zmiany
ilości mogą być uzależnione w szczególności od warunków
atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym w okresie
obowiązywania umowy lub wyłączenia obiektu z eksploatacji (np.
remont). W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu
umowy, Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie w
stosunku do Zamawiającego. Dostawy będą realizowane po
każdorazowym zgłoszeniu przez przedstawiciela Zamawiającego
(telefonicznie) zapotrzebowania na dostawę oleju opałowego. Dostawy
następować będą środkami transportu Wykonawcy, zaopatrzonymi w
urządzenia pomiarowe posiadające ważne cechy legalizacyjne
zapewniające dokładny pomiar ilości wydanego oleju opałowego. Do
odbioru oleju opałowego upoważnieni będą pracownicy wytypowani
przez kierowników poszczególnych placówek / obiektów. W ubiegłych
sezonach przybliżone wielkości jednorazowych dostaw do
poszczególnych obiektów wynosiły: 1) Urząd Gminy w Jeżewie -
1500 - 2000 l; 2) Zespół Szkół w Jeżewie - 5000 - 7000 l; 3)
Gimnazjum w Laskowicach - 3000 - 5000 l; 4) Szkoła Podstawowa w
Laskowicach - 3000 - 6000 l; 5) Szkoła Podstawowa w Czersku Świeckim
- 3000 - 4000 l; 6) Dom Nauczyciela oraz budynek ul. Czerska 2 w
Jeżewie - 2000 - 2500 l; 7) Hala sportowa w Jeżewie - 3000 - 5000
l; 8) Szkoła Podstawowa w Krąplewicach - 2000 - 5000 l.
II.5)
Główny kod CPV: 09135100-5
II.6) Całkowita wartość
zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w
przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów –
szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie
obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8)
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data
zakończenia: 30/09/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie
warunków: Wykonawca wykaże się posiadaniem uprawnień tj.
aktualnej koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w
zakresie dystrybucji i obrotu paliwami w zakresie objętym
zamówieniem oraz złoży Oświadczenie Wykonawcy składane na
postawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.,
dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu,
sporządzonego wg Załącznika nr 1 do SIWZ. Nie wykazanie w
wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku
spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu
czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.
Informacje
dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub
ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie
stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku
nastąpi na podstawie Oświadczenia Wykonawcy składanego na postawie
art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., dotyczące
spełniania warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego wg
Załącznika nr 1 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób
potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie
Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do
uzupełnienia dokumentu.
Informacje dodatkowe
III.1.3)
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia
warunku. Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi
na podstawie Oświadczenia Wykonawcy składanego na postawie art. 25a
ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., dotyczące spełniania
warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego wg Załącznika nr
1 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia
spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z
postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia
dokumentu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie
lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i
nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu
tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2)
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje
następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu
kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
aktualnego odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1)
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
aktualnej
koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie
dystrybucji i obrotu paliwami - w zakresie objętym niniejszym
zamówieniem (aktualność będzie oceniana na podstawie daty
ważności określonej w dokumencie).
III.5.2) W ZAKRESIE
KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (PN-C 96024) - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia
wadium:
nie
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza
się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje
dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty
wariantowej:
nie
Dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie
oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem
oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba
wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba
wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria
selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy
ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa
ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie
liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje
dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego
systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W
ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się
złożenie ofert w formie katalogów
elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze
złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja
elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie
aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy
wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do
przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje
zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje
dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest
przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i
jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować
(minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące
wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące
rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
Czy
wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia
aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60 |
Termin realizacji dostaw |
20 |
Termin płatności |
20 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3)
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z
ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać
wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do
udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział
negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy
podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę
etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2)
Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i
wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców,
którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania
stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający
przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram
postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia
liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat
etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3)
Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu
przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na
etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom
poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje
dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres
strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
nie
Wykonawcy,
którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin
i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla
stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne
warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące
zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje
dodatkowe:
IV.5)
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień
zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania
informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o
charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
16/09/2016, godzina: 9:00,
Skrócenie terminu składania
wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język
lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5)
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania
naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie
zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje
dodatkowe:
>>INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT<< (47kB)
>>OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY<< (999kB)
metryczka
Odpowiada za treść: Paweł Michałowski
Opublikował: Maciej Pikuła (8 września 2016, 13:35:45)
Ostatnia zmiana: Łukasz Czarnecki (21 września 2016, 13:02:25)
Zmieniono: dodanie ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 536