Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2016 |
zamówienie na: |
Rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Laskowice, gmina Jeżewo |
zamawiający: | Gmina Jeżewo |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | UG.271.4.2016 |
wartość: | poniżej progu 5225000 euro |
termin składania ofert: | 19 października 2016 09:00 |
wynik postępowania: | Najkorzystniejsza oferta złożona przez: HYDROTERM Zygmunt Biernacki, ul. Skalarowa 16/13, 85-436 Bydgoszcz |
Ogłoszenie nr 315114 - 2016 z dnia 2016-09-29 r.
Jeżewo:
Rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Laskowice, gmina
Jeżewo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa
projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy
podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących
do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2
ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady
pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest
przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje
dodatkowe:
I.
1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeżewo, krajowy numer
identyfikacyjny 9235101500000, ul. ul. Świecka 12, 86131
Jeżewo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo , tel. (052)3318025,
3318077, 3318451, e-mail ugjezewo@ug-jezewo.lo.pl, faks (052)
3318068.
Adres strony internetowej (URL):
www.bip.ug-jezewo.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni
dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem
(URL)
nie
Adres
strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.ug-jezewo.lo.pl/
Dostęp
do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
tak
Gmina
Jeżewo, ul. Świecka 12, 86-131 Jeżewo
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest
przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny
sposób:
Oferty składa się w formie pisemnej pod rygorem
nieważności.
Adres:
Gmina Jeżewo, ul. Świecka 12,
86-131 Jeżewo
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony,
pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa
stacji uzdatniania wody w miejscowości Laskowice, gmina Jeżewo
Numer
referencyjny: UG.271.4.2016
Przed wszczęciem
postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
nie
II.2)
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3)
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie
podzielone jest na części:
Nie
II.4)
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,
usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji
projektowo-kosztorysowej i wykonanie na jej podstawie robót
budowlanych polegających na rozbudowie stacji uzdatniania wody w
miejscowości Laskowice, gmina Jeżewo.
Zakres zadania obejmuje:
A)
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w zakresie:
1.
opracowania koncepcji rozwiązań technicznych obejmujących: bilans zapotrzebowania na wodę, warunki hydrauliczne zasilania sieci
wodociągowej,n propozycję rozbudowy systemu magazynowania wody
uzdatnionej na terenie objętym zakresem zamierzenia inwestycyjnego,
o dwa zbiorniki retencyjne - stalowe, posadowione na fundamencie
żelbetowym, o pojemności każdego z nich V= 150 m3, z
uwzględnieniem wykorzystania istniejącego na terenie SUW zbiornika
retencyjnego wody – poziomego. W koncepcji przedstawić należy
również, proponowane rozwiązania zasilania sieci odbiorczej w wodę
uzdatnioną, przez budowę nowej pompowni drugiego stopnia - zestawu
pompowo-hydroforowego, zasilającej wodociągową sieć odbiorczą, z
uwzględnieniem przebudowy systemu wodnego płukania filtrów.
Koncepcja techniczna i przedstawione w niej rozwiązania, wymagają
akceptacji Zamawiającego, przed rozpoczęciem fazy przygotowawczej
do prac projektowych.
2. przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o
ustaleniu warunków lokalizacji inwestycji celu publicznego, dla
zamierzenia inwestycyjnego,
3. wykonanie badań hydrotechnicznych
(geologicznych) gruntu, pod budowę fundamentów zbiorników
retencyjnych,
4. wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych dla
zatwierdzonych przez Zamawiającego rozwiązań koncepcyjnych
obejmujących branże: wod-kan, elektryczną, automatykę i
sterowanie, konstrukcyjną, architektoniczną, zagospodarowanie
terenu.
5. uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i zatwierdzeń dla
opracowań projektowych,
6. uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego dla
zamierzenia inwestycyjnego, jeżeli będzie wymagane przez organ
wydający decyzję o pozwoleniu na budowę, tj. Wojewodę
Kujawsko-Pomorskiego w Bydgoszczy.
B) Realizacja prac wykonawczych,
obejmujących zatwierdzone rozwiązania techniczne, w zakresie:
1.
budowy dwóch zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej, stalowych,
posadowionych na fundamentach żelbetowych, o pojemności każdego z
nich v=150 m3.Zbiorniki retencyjne wykonane powinny być w całości
w hali produkcyjnej. Nie dopuszcza się wykonywania zbiorników na
placu budowy jako zbiorników spawanych – montowanych, z
poszczególnych elementów stanowiących ich konstrukcję.Nie
dopuszcza się zbiorników, których wyposażenie stanowi wkład
gumowy.Nie dopuszcza się zbiorników montowanych z elementów –
segmentów, skręcanych na placu budowy. Zbiorniki, w całości jako
produkt, powinny posiadać atest PZH.
2. wykonanie nowej pompowni
drugiego stopnia, zasilającej wodociągową sieć odbiorczą, w
zasięgu oddziaływania zamierzenia inwestycyjnego, z zastosowaniem
przetwornicy częstotliwości obrotów silników pomp i monitoringiem
pracy zestawu pomp,
3. wykonanie nowej rozdzielnicy
zasilająco-sterowniczej,
4. wykonanie towarzyszących instalacji
elektrycznych i sterowniczych,
5. wykonanie prac remontowych
pomieszczeń stacji uzdatniania wody,
6. wykonanie nowych instalacji
wewnętrznych i zewnętrznych, rurowych wod-kan oraz elektrycznych i
sterowniczych,
7. wykonanie instalacji technologicznych związanych z
płukaniem filtrów wodą uzdatnioną,
8. wykonanie instalacji
współpracy istniejącego zbiornika retencyjnego wody – poziomego,
z projektowanymi zbiornikami retencyjnymi wody
9. wykonanie –
przebudowa instalacji technologicznych wody uzdatnionej zasilającej
zbiorniki retencyjne wody,
10. wykonanie – przebudowa instalacji
technologicznych wody uzdatnionej, towarzyszących pompowni drugiego
stopnia (układ ssawny oraz układ tłoczny) zasilającej sieć
odbiorczą,
11. wykonanie przebudowy rozdzielnicy zasilająco –
sterowniczej,
12. wykonanie sygnalizacji stanów awaryjnych pompowni
drugiego stopnia,,
13. wykonanie prac ogólnobudowlanych – budowa
fundamentów pod zbiorniki retencyjne wody, budowa fundamentów pod
zestaw pompowy, adaptacja istniejącego pomieszczenia SUW na potrzeby
budowy – montażu nowej pompowni wody uzdatnionej, drugiego stopnia
i pompowni wody na potrzeby płukania filtrów,
14. uruchomienie
instalacji wraz z badaniami laboratoryjnymi i szkoleniem obsługi,
15. uzyskanie wyników jakościowych wody uzdatnionej, zgodnie z
wymogami obowiązującego Rozporządzenia Ministra Zdrowia
(bakteriologia).
16. demontaż i przebudowa części instalacji i przy obiektowych sieci wod-kan, elektrycznych i sterowniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy, który stanowi jeden z załączników do dokumentacji przetargowej i dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego.
II.5)
Główny kod CPV: 45232440-8
Dodatkowe kody
CPV:71322200-3, 45330000-9, 45111220-6
II.6) Całkowita
wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez
VAT:
Waluta:
(w
przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów –
szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie
obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8)
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 10/12/2016
II.9)
Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie
warunków: W zakresie warunku dotyczącego "kompetencji lub
uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej"
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia
warunku. Wykonawca winien posiadać odpowiednie kompetencje lub
uprawnienia do prowadzenia działalności wymaganej przy realizacji
zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie
Oświadczenia Wykonawcy składanego na postawie art. 25a ust. 1
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., dotyczące spełniania
warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego wg Załącznika nr
1 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia
spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia
dokumentu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
W zakresie warunku dotyczącego „sytuacji ekonomicznej lub finansowej” Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w
zakresie spełnienia warunku. Wykonawca winien znajdować się w
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie
Oświadczenia Wykonawcy składanego na postawie art. 25a ust. 1
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., dotyczące spełniania
warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego wg Załącznika nr
1 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia
spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z
postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia
dokumentu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność
techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W
zakresie warunku dotyczącego „zdolności technicznej lub
zawodowej” Zamawiający żąda: Wykonania nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na
budowie zbiornika retencyjnego. Dysponowania, co najmniej jednym
projektantem, który posiada uprawnienia do projektowania w
specjalności umożliwiającej wykonanie robót objętych zamówieniem
bez ograniczeń oraz nie mniej niż 2-letnie doświadczenie zawodowe
w zakresie projektowania. Dysponowania, co najmniej jednym
kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w
specjalności umożliwiającej wykonanie robót objętych zamówieniem
bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi oraz
nie mniej niż 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania
robotami. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie
Oświadczenia Wykonawcy składanego na postawie art. 25a ust. 1
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., dotyczące spełniania warunków
udziału postępowaniu (Załącznik nr 1 do SIWZ), wykazu robót
budowlanych wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat (Załącznik
nr 7 do SIWZ), wykazu osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia (Załącznik nr 8 do SIWZ) i oświadczenie,
że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia
zgodnie z przepisami ustawowymi (Załącznik nr 9 do SIWZ). Nie
wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia tego warunku
spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu
czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
Zamawiający
wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób
wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z
informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych funkcji pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień budowlanych. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w odpowiedniej specjalności, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) oraz zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65). 4. Powoływanie się na zasoby osób trzecich 4.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy Pzp. 4.4. W odniesieniu do warunków dotyczących, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w ust. 4.1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o której mowa w ust. 4.2. 4.6. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 4.7. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Podwykonawcy 5.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 5.2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców według Załącznika nr 5 do SIWZ. 5.3. W przypadku zamówień na roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 5.4. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 6. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie 6.1. Zamawiający określa szczególny sposób spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.: 1) przy ocenie spełnienia warunków udziału przez wykonawców występujących wspólnie zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów go tworzących na zasadach określonych w pkt 2-3, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia obowiązany jest wykazać się, iż nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu w świetle art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (tzw. warunki negatywne), 2) w przypadku warunku/ów udziału w postępowaniu określonego/ych w art. 22 ust. 1b pkt 3 ustawy Pzp dotyczącego/cych zdolności zawodowej (tzw. warunki pozytywne) mogą być spełnione w następujący sposób: zamawiający dopuszcza żądanie wykazania spełniania tego warunku przez jednego członka konsorcjum, który z natury rzeczy nie może być "zsumowany" ze zdolnościami zawodowymi poszczególnych członków konsorcjum. 6.2. Zamawiający określa warunki realizacji zamówienia przez konsorcjantów w inny sposób niż w przypadku pojedynczych wykonawców w szczególności poprzez: zobowiązanie wykonawcy, który wykazał spełnienie warunku dotyczącego zdolności zawodowej do realizacji zamówienia w tej części w jakiej wykazał spełnienie warunku, np. członek konsorcjum A wykazał się doświadczeniem w zakresie zdolności zawodowych. Zgodnie z rozumieniem pkt 2 zamawiający zobowiązuje członka konsorcjum A do realizacji następującego przedmiotu zamówienia, w takim samym zakresie w jakim wykazał spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 6.3.Zamawiający nie określa warunków realizacji zamówienia przez wykonawców w inny sposób niż w przypadku pojedynczych wykonawców.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2)
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu
kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
aktualnego odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów*określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (Załącznik nr 7 do SIWZ). wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 8 do SIWZ). oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy (Załącznik nr 9 do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ) - jeżeli dotyczy; Informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy pzp (załącznik nr 5 do SIWZ) - jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia
wadium:
nie
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza
się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje
dodatkowe:
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie
oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem
oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony,
negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba
wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria
selekcji wykonawców:
IV.1.7)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa
ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie
liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje
dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie
dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje
dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów
elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze
złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
nie
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest
przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy,
których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do
przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje
zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje
dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest
przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i
jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować
(minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące
wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące
rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Czy
wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia
aukcji elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60.00 |
Okres gwarancji |
20.00 |
Skrócenie terminu realizacji |
20.00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3)
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z
ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać
wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa
do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział
negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy
podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę
etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2)
Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i
wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców,
którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania
stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający
przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram
postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu
ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać
informacje na temat etapów dialogu:
Informacje
dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa
innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia
definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać
wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu
ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje
dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres
strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Wykonawcy,
którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne
dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne
warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje
dodatkowe:
IV.5)
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień
zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać
zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający
przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w
przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności
wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich
wprowadzenia.
1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
1)
Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności
przez: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające
prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń,
dokonywanie odbiorów,
2) Zmiany spowodowane warunkami geologicznymi,
archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności przez: niewypały
i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne nie przewidywane w SIWZ,
odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki
geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, itp.), odmienne od
przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w
szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub
obiektów infrastrukturalnych.
3) Zmiany będące następstwem
okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
wstrzymanie robót przez Zamawiającego, konieczność usunięcia
błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej.
4)
Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w
szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów
wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp., odmowa
wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń,
uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej.
5) Inne
przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy
skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. W przypadku
wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1) –
5) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o
czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób
należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych
okoliczności.
2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:
1) Zmiany
technologiczne, w szczególności:
a) konieczność zrealizowania
projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych
/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w
sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło
niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,
b) odmienne od
przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie
gruntu, kurzawka, itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania
przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych,
c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki
terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń,
instalacji lub obiektów infrastrukturalnych,
d) konieczność
zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego
prawa. Zmiany wskazywane w lit d) będą wprowadzane wyłącznie w
zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania.
Każda ze wskazywanych w lit a – d) zmian może być powiązana z
obniżeniem wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony.
2)
Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca
realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej
równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w
ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie
wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego.
3. Pozostałe
zmiany:
1) zmiana obowiązującej stawki VAT:
a) jeśli zmiana stawki
VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po
stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia
wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT
zapłaconego przez wykonawcę,
b) jeśli zmiana stawki VAT będzie
powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie
Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia
wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do
zapłacenia przez wykonawcę,
2) rezygnacja przez Zamawiającego z
realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie
przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym
Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz
udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z
wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
3) kolizja z
planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty
inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone
do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji,
4) zmiany
uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kc.
5)
zmiana danych Wykonawcy bądź Zamawiającego oraz zmiana osób
odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy.
6)
wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści
umowy.
7) zmiany w obowiązujących przepisach prawa.
8) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. Powyższe zmiany dopuszczalne będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania
informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji
o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert
lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
14/10/2016, godzina: 9:00,
Skrócenie terminu składania
wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język
lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
IV.6.3)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5)
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania
naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie
zostały mu przyznane tak
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (292kB)
Załączniki do SIWZ (1258kB)
Zmiana terminu składania ofert oraz treść pytań wraz z odpowiedziami (147kB)
Poprawiony Załącznik nr 3 do SIWZ (92kB)
Treść ogłoszenia o zmianie ogłoszenia (63kB)
Treść pytań wraz z odpowiedziami z dnia 12.10.2016 r. (1177kB)
>>OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY<< (807kB)
metryczka
Odpowiada za treść: Paweł Michałowski
Opublikował: Maciej Pikuła (29 września 2016, 11:29:07)
Ostatnia zmiana: Maciej Pikuła (20 października 2016, 09:05:03)
Zmieniono: Dodanie ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 965