w sprawie ustalenia diet dla sołtysów
w sprawie wzniesienia tablicy upamiętniającej mieszkańców gminy Jeżewo zamordowanych przez hitlerowców i sowietów w latach 1939-1946
w sprawie określenia obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dydaktycznych prowadzonych bezpośrednio z uczniami lub wychowankami albo na ich rzecz przez dyrektorów, wicedyrektorów oraz nauczycieli pełniących inne stanowiska kierownicze w szkołach i innych placówkach oświatowych.
w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć logopedów i pedagogów szkolnych
w sprawie zbycia mienia gminnego we wsi Jeżewo
w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji Gminnego Planu Gospodarki Odpadami za lata 2009-2010
w sprawie zasad przyznawania osobom fizycznym dotacji z budżetu Gminy Jeżewo na budowę przydomowych oczyszczalni ścieków
w sparwie uchwalenia "Gminnego programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Jeżewo na lata 2011-2032"
w sprawiewprowadzenia zmian do budżetu gminy Jeżewo na rok 2011.
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Jeżewo
udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Jeżewo za rok 2010.
zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminnej Przychodni w Jeżewie za 2010 rok.
zatwierdzenia sprawozdania finansowego samorządowej instytucji kultury - Gminny Ośrodek Kultury w Jeżewie za rok 2010 rok.
zatwierdzenia sprawozdania finansowego samorządowej instytucji kultury - Gminna Biblioteka Publiczna w Jeżewie za 2010 rok.
zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Jeżewo za 2010 rok.
zamieniająca uchwałę w sprawie ustalenia stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych na cele nie związane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu
zatwierdzenia taryfy za zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie Gminy Jeżewo
zatwierdzenia taryfy za zbiorowe zaopatrywanie w wodę na terenie Gminy Jeżewo
przyjęcie Gminnego Programu Przeciwdziałania Pomocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy dla Gminy Jeżewo na lata 2011-2020
trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków zespołu interdyscyplinarnego oraz szczegółowych warunków ich funkcjonowania