Strona główna > Zarządzenia > 2009 |
Zarządzenie nr 33/2009Wójta Gminy Jeżewoz dnia 4 czerwca 2009w sprawie zmieniającej Zarządzenie Nr 37/ 2003 z dnia 31.12.2003r.; Nr 3/2005 z dnia 20.01.2005.; Nr 24/ 2006 z dnia 01.10.2006r.; Nr 23/2007 z dnia 07.09.2009r. Wójta Gminy w Jeżewie w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Jeżewie
Zarządzenie nr 33/2009
Wójta Gminy Jeżewo
z dnia 4 czerwca 2009
w sprawie zmieniającej Zarządzenie Nr 37/ 2003 z dnia 31.12.2003r.; Nr 3/2005 z dnia 20.01.2005.; Nr 24/ 2006 z dnia 01.10.2006r.; Nr 23/2007 z dnia 07.09.2009r. Wójta Gminy w Jeżewie w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Jeżewie
Na podstawie
art. 33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca1990r. o samorządzie gminnym (tekst
jednolity Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn .zmianami)
Wójt Gminy
Zarządza, co następuje:
Zarządza, co następuje:
§ 1
W Załączniku Nr 1 do Zarządzenia Wójta Gminy w Jeżewie nr
17/ 2003 z dnia 29 czerwca 2003r.w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego
Urzędu Gminy w Jeżewie wprowadza się następujące zmiany:
1. W § pkt. 2 pdkt 1) otrzymuje brzmienie:
Administrator BIP, Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych, Inspektor Bezpieczeństwa teleinformatycznego
2. W § 20a po pakt e) dodaje się pkt.2 od a) do f) w brzmieniu:
2) w zakresie spraw informatycznych:
a) tworzenie kopii zapasowych poszczególnych systemów
b) ochrona
użytkowników poprzez zarządzanie oprogramowaniem antywirusowym oraz firewall
c) wykonywanie
procedury likwidacji nośników zawierających dane osobowe po ich wycofaniu na
skutek utraty przydatności lub uszkodzenia
d) utrzymywanie
ciągłości pracy pod względem sprawności sprzętu komputerowego i oprogramowania
e) aktualizacje
systemów i programów dla poszczególnych użytkowników
f) kontrola i konserwacja sprzętu oraz oprogramowania w obrębie sieci lokalnej
3. W § 20a po pk. 2 od a) do f) dodaje się pkt 3 od a) do h) w brzmieniu:
3) w zakresie działania Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych
a) kontrola
ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych
informacji w Urzędzie Gminy Jeżewo,
b) okresowa
kontrola ewidencji materiałów i obiegu dokumentów niejawnych,
c) szkolenie
pracowników w zakresie informacji niejawnych,
d) przeprowadzenie
zwykłego postępowania sprawdzającego na pisemne polecenie Wójta Gminy, wobec
kandydatów na stanowiska z dostępem do informacji niejawnych oznaczonych
klauzulą ,,zastrzeżone” lub ,,poufne”,
e) przechowywanie
akt zakończonych postępowań sprawdzających, prowadzonych w odniesieniu do osób
ubiegających się o stanowisko lub zlecenie pracy, z którymi łączy się dostęp do
informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową,
f) w przypadku gdy w odniesieniu do osoby, której wydano
poświadczenie bezpieczeństwa osobowego zostaną ujawnione nowe fakty wskazujące,
że nie daje on rękojmi zachowania tajemnicy, przeprowadzanie kolejnego
postępowania sprawdzającego,
g) prowadzenie
wykazu stanowisk i pac zleconych oraz osób dopuszczonych do pracy lub służby na
stanowiskach, z którymi wiąże się dostęp do informacji niejawnych,
h) współdziałanie
w trakcie postępowania sprawdzającego oraz w trakcie kontroli ze służbami
Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego
4. W § 20a po pkt.3 od a) do h) dodaje się pkt. 4 od a) do k) w brzmieniu:
4) w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego
a) kontrola przestrzegania realizacji procedur bezpiecznej eksploatacji
b) organizowanie i prowadzenie szkoleń
c) monitorowanie zmian dotyczących mechanizmów zabezpieczeń
d) reagowanie
na sygnały o incydentach w zakresie bezpieczeństwa, wyjaśnianie ich przyczyn,
okresowe przeglądanie i dokumentowanie logów systemowych
e) prowadzenie
okresowej analizy zagrożeń
f) tworzenie planów awaryjnych i organizowanie treningów w ich realizacji
g) uczestnictwo w pracach zespołu opracowującego dokumenty SWB i PBE
h) opracowanie instrukcji dla odległych pracowników
i) zarządzanie materiałami kryptograficznymi(pobieranie,generowanie, ewidencjonowanie, certyfikowanie, wydawanie użytkownikom,
rozliczanie)
j) archiwizowanie dokumentów oraz niszczenie
wyeksploatowanych materiałów
k) prowadzenie
dziennika inspektora BTL
5.-w § 2- skreśla się pkt.1a) w brzmieniu: Referat Kultury
- skreśla się § 9a
6.- w § 2 pkt.2 pdkt.m ) otrzymuje brzmienie:
ds. stypendiów i dodatków mieszkaniowych
7. w § 20c po pkt. 6 dodaje się:
w zakresie dodatków mieszkaniowych:
1) wydawanie i przyjmowanie wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych i deklaracji o dochodach w gospodarstwach domowych wnioskodawcy,
2) prowadzenie kontroli prawdziwości danych zawartych w składanych dokumentach
3) ustalenie prawa do dodatków mieszkaniowych oraz ich wysokości na podstawie złożonych przez wnioskodawcę dokumentów,
4) przygotowanie decyzji Wójta Gminy w sprawie przyznania, bądź odmowy przyznania datków mieszkaniowych
5)
przygotowywanie decyzji Wójta Gminy w sprawie wstrzymania dodatku mieszkaniowego,
6) współpraca z właścicielami i zarządcami lokali mieszkalnych i domów wielorodzinnych oraz zakładami pracy w celu zapobiegania pomyłkom i nieścisłościom w ustalaniu prawa do dodatku mieszkaniowego,
7) przygotowanie listy wypłat ryczałtu na zakup opału oraz jego wysokości,
8) przygotowanie środków odwoławczych od decyzji Wójta Gminy,
9) współpraca z innymi stanowiskami w Urzędzie oraz GOPS w celu skompletowania wymaganych przepisami prawa dokumentów, stanowiących podstawę do ustania prawa do dodatku mieszkaniowego bądź ryczałtu za zakup opału,
10) prowadzenie ewidencji wypłaconych dodatków mieszkaniowych,
11) przygotowanie prognoz potrzeb finansowych budżetu gminy w zakresie wypłat dodatków mieszkaniowych i ryczałtów,
12) wykonywanie obowiązków stosownie do właściwości rzeczowej w zakresie sprawozdawczości,
6) współpraca z właścicielami i zarządcami lokali mieszkalnych i domów wielorodzinnych oraz zakładami pracy w celu zapobiegania pomyłkom i nieścisłościom w ustalaniu prawa do dodatku mieszkaniowego,
7) przygotowanie listy wypłat ryczałtu na zakup opału oraz jego wysokości,
8) przygotowanie środków odwoławczych od decyzji Wójta Gminy,
9) współpraca z innymi stanowiskami w Urzędzie oraz GOPS w celu skompletowania wymaganych przepisami prawa dokumentów, stanowiących podstawę do ustania prawa do dodatku mieszkaniowego bądź ryczałtu za zakup opału,
10) prowadzenie ewidencji wypłaconych dodatków mieszkaniowych,
11) przygotowanie prognoz potrzeb finansowych budżetu gminy w zakresie wypłat dodatków mieszkaniowych i ryczałtów,
12) wykonywanie obowiązków stosownie do właściwości rzeczowej w zakresie sprawozdawczości,
8.- § 2 pkt.2- skreśla się pakt.n) w brzmieniu: ds. placówek oświatowych,
- skreśla się § 20d
§
2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem
podjęcia.
metryczka
Opublikował: Maciej Pikuła (15 lipca 2009, 08:33:40)
Ostatnia zmiana: Maciej Pikuła (17 lipca 2009, 08:03:55)
Zmieniono: korekta
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1367