Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. wymiaru podatków
UG: 2110.2.2015
WÓJT GMINY JEŻEWO
86 – 131 Jeżewo ul. Świecka 12
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Podinspektor ds. wymiaru podatków
I. Wymagania związane z wykonywaniem pracy na stanowisku Podinspektor ds. wymiaru podatków:
Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
nieposzlakowana opinia,
wykształcenie wyższe: finanse i rachunkowość,
Wymagania dodatkowe:
znajomość procedur postępowania podatkowego i ustaw: o podatkach i opłatach lokalnych, o podatku rolnym, leśnym, ordynacja podatkowa, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, Kodeks Postępowania Administracyjnego,
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
Komunikatywność, terminowość, rzetelność, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność,
Umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku,
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od środków transportowych od osób fizycznych i osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych, w tym spółek nie posiadających osobowości prawnej.
Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy w sprawie określenia stawek oraz zwolnień, ulg i obniżek w zakresie podatków i opłat.
Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy w sprawie wzorów deklaracji i informacji podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego i podatku od środków transportowych.
Prowadzenie spraw ulg i zwolnień ustawowych – w podatku rolnym, ulg inwestycyjnych, ulg z tytułu nabycia gruntów, ulg żołnierskich i z tytułu odłogowania gruntów.
Sporządzanie sprawozdań z zakresu wymiaru podatków i opłat.
Przygotowywanie zaświadczeń w sprawach podatków i opłat.
Prowadzenie spraw związanych z pomocą publiczną de minimis dla przedsiębiorców i rolników.
Sporządzanie sprawozdań o udzielonej pomocy de minimis przedsiębiorcom i rolnikom.
Wydawanie zaświadczeń o udzielonej pomocy de minimis.
III. Warunki pracy:
stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku Urzędu Gminy w Jeżewie, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządów ruchu,
narzędzia pracy – komputer i sprzęt biurowy,
na stanowisku pracy występują obciążenia: narządu wzroku i układu mięśniowo-szkieletowego, praca przy komputerze, czynności wykonywane w pozycji siedzącej,
praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku,
wymiar czasu pracy - etat,
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
IV Informacja i wskaźniki zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
podanie (list motywacyjny) o przyjęcie na stanowisko objęte naborem wraz z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,
życiorys (CV),
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawodowych,
Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych,
podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz.U. z 2014r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U.z 2014r. poz. 1202),
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – jeżeli kandydat/kandydatka jest osobą niepełnosprawną,
Wszystkie składane dokumenty niebędące oryginałami winny być potwierdzone klauzulą „Za zgodność z oryginałem”.
VI. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach wraz z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor ds. wymiaru podatków
w Urzędzie Gminy Jeżewo
w terminie do dnia 24 lutego 2015r.
osobiście w Urzędzie Gminy Jeżewo ul. Świecka 12, pok. Nr 17 lub
pocztą na adres: Urząd Gminy Jeżewo ul. Świecka 12, 86 – 131 Jeżewo
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Jeżewie http://w.w.w.bip.ug-jezewo.lo.pl oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Jeżewo, dnia 10 lutego 2015r.
metryczka
Wytworzył: Wójt (10 lutego 2015)
Opublikował: Maciej Pikuła (10 lutego 2015, 11:41:58)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2819