Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Referent do spraw gospodarki mieszkaniowej i budownictwa w Urzędzie Gminy Jeżewo
ZARZĄDZENIE Nr 21/2018
Wójta Gminy Jeżewo
z dnia 11 kwietnia 2018 r.
Wójta Gminy Jeżewo
z dnia 11 kwietnia 2018 r.
w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze: Referent do
spraw gospodarki mieszkaniowej i budownictwa
w Urzędzie Gminy Jeżewo
Na podstawie art. 33 ust.
3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. Z 2017r. Poz.
1875 z późn. zm.), art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach
samorządowych (t.j. Dz.U. Z 2016r. Poz. 902 z późn. zm.)
zarządzam, co następuje:
§ 1. Ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Referent do spraw gospodarki mieszkaniowej i budownictwa w Urzędzie Gminy Jeżewo.
§ 2. Wymagania wobec kandydatów oraz warunki naboru zostały określone w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Komisję do wyłonienia kandydata na stanowisko Referenta do spraw gospodarki mieszkaniowej i budownictwa powołuje Wójt Gminy.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
RA. 2110.2.2018 Zał. do Zarządzenia Nr 21/2018
Wójta
Gminy Jeżewo z dn. 11.04.2018r.
WÓJT GMINY JEŻEWO
86 – 131 Jeżewo ul. Świecka 12
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Referent do spraw gospodarki mieszkaniowej i budownictwa
w Urzędzie Gminy Jeżewo
86 – 131 Jeżewo ul. Świecka 12
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Referent do spraw gospodarki mieszkaniowej i budownictwa
w Urzędzie Gminy Jeżewo
I. Wymagania związane z wykonywaniem pracy na stanowisku Referenta do
spraw gospodarki mieszkaniowej i budownictwa:
Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
5. nieposzlakowana opinia,
6. wykształcenie średnie - preferowane budowlane lub pokrewne,
7. minimum dwuletni staż pracy na stanowisku administracyjno biurowym,
Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego – ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych,
2. znajomość ustawy: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; prawo budowlane; o gospodarce nieruchomościami; o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmiany Kodeksu cywilnego; o ochronie danych osobowych; Kodeks cywilny; Kodeks postępowania cywilnego; Kodeks Postępowania Administracyjnego,
3. dyspozycyjność i umiejętność pracy w zespole,
4. łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
5. biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
6. dobra organizacja pracy własnej,
7. odpowiedzialność, uczciwość, systematyczność, rzetelność, umiejętność analitycznego myślenia oraz profesjonalizm w działaniu,
8. posiadanie prawa jazdy kat. B,
II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki komunalnej i mieszkaniowej na terenie gminy, a w szczególności:
▪ przygotowywanie umów najmu,
▪ aktualizacja stawek czynszu za lokale mieszkalne i użytkowe, pomieszczenia gospodarcze, lokale przeznaczone pod działalność gospodarczą,
▪ aktualizacja opłat eksploatacyjnych,
2. Przygotowywanie dokumentacji do sprzedaży mieszkań komunalnych.
3. Kompletowanie dokumentów do zawarcia aktów notarialnych.
4. Nadzór nad stanem technicznym i wyposażeniem technicznym i p.poż. świetlic wiejskich.
5. Prowadzenie dokumentacji w postępowaniu administracyjnym o wydanie warunków zabudowy.
6. Prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
7. Prowadzenie ewidencji wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
8. Współpraca z innymi gminami w zakresie liniowych inwestycji obejmujących teren więcej niż jednej gminy.
9. Udzielanie pomocy i doradztwo w zakresie budownictwa mieszkańcom gminy.
10. Sporządzanie gminnego programu opieki nad zabytkami. Wykonywanie jego zadań oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie.
11. Realizacja planu założeń zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe – analiza aktualności planu.
12. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z odnawialnymi źródłami energii.
13. Współpraca ze Starostwem Powiatowym w sprawach ochrony gruntów rolnych i leśnych (wyłączenie gruntów z produkcji rolnej).
14. Współpraca z właściwymi zarządcami dróg przy ustalaniu lokalizacji inwestycji liniowych.
15. Uczestnictwo w procedurze przygotowania kubaturowych inwestycji gminnych.
16. Sporządzanie sprawozdań statystycznych.
17. Archiwizacja dokumentacji z zakresu stanowiska pracy.
III. Warunki pracy:
– miejsce pracy – Urząd Gminy Jeżewo ul. Świecka 12, 86-131 Jeżewo,
– zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
– wymiar czasu pracy: pełny etat,
– stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku,
– praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku,
– praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
– bezpośredni kontakt z interesantami,
– wyjazdy w teren związane z realizacją zadań wynikajacych z zakresu obowiązków,
– zatrudniona osoba, o której mowa w art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach
samorządowych podejmująca pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej, która kończy się egzaminem,
IV. Informacja i wskaźniki zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny,
2. życiorys (CV),
3. kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość,
4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawodowych,
7. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
8. podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9. podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
10. podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
11. oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Z 2016r. poz. 922) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. Z 2016r. poz. 902)”.
12. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – jeżeli kandydat/kandydatka jest osobą niepełnosprawną,
Kopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być potwierdzone przez kandydata „Za zgodność z oryginałem”.
Ponadto wymaga się, aby wszystkie składane dokumenty były osobiście podpisane przez kandydata.
VI. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach wraz z dopiskiem:
„Nabór
na wolne stanowisko urzędnicze:
Referent do spraw gospodarki mieszkaniowej i budownictwa”
Referent do spraw gospodarki mieszkaniowej i budownictwa”
w
nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 kwietnia 2018r.
–
osobiście
w Urzędzie Gminy Jeżewo ul. Świecka 12, pok. Nr 16 (w godzinach pracy urzędu)
– pocztą na adres: Urząd Gminy Jeżewo ul. Świecka 12, 86 – 131 Jeżewo, decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Jeżewo
– pocztą na adres: Urząd Gminy Jeżewo ul. Świecka 12, 86 – 131 Jeżewo, decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Jeżewo
VII. Informacje dodatkowe:
Konkurs zostanie
przeprowadzony w dwóch etapach: I etap – sprawdzenie ofert pod względem
formalnym, II etap – rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami lub test
sprawdzający.
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana odrębnym zarządzeniem Wójta Gminy Jeżewo.
O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu konkursu zakwalifikowani do niego kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie (telefonicznie lub pisemnie).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Jeżewie http://www.bip.ug-jezewo.lo.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Jeżewie.
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana odrębnym zarządzeniem Wójta Gminy Jeżewo.
O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu konkursu zakwalifikowani do niego kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie (telefonicznie lub pisemnie).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Jeżewie http://www.bip.ug-jezewo.lo.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Jeżewie.
Jeżewo, dn. 11.04.2018.
metryczka
Wytworzył: Wójt (11 kwietnia 2018)
Opublikował: Emil Brzozowski (12 kwietnia 2018, 12:04:33)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1384