Ponowny nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Referent do spraw księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Jeżewo
ZARZĄDZENIE Nr 34/2018
Wójta Gminy Jeżewo
z dnia 10 maja 2018r.
Wójta Gminy Jeżewo
z dnia 10 maja 2018r.
w sprawie ogłoszenia ponownego naboru na wolne stanowisko urzędnicze:
Referent do spraw księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Jeżewo
Na podstawie art. 33 ust.
3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. Z 2017r. Poz.
1875 z późn. zm.), art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach
samorządowych (t.j. Dz.U. Z 2016r. Poz. 902 z późn. zm.)
zarządzam, co następuje:
§ 1. Ogłasza się ponowny nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Referent do spraw księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Jeżewo.
§ 2. Wymagania wobec kandydatów oraz warunki naboru zostały określone w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Komisję do wyłonienia kandydata na stanowisko Referenta do spraw księgowości budżetowej powołuje Wójt Gminy.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
RA. 2110.3.2018 Zał. do Zarządzenia Nr 34/2018
Wójta Gminy Jeżewo z dn. 10.05.2018r.
WÓJT GMINY JEŻEWO
86 – 131 Jeżewo ul. Świecka 12
ogłasza ponowny nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Referent do spraw księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Jeżewo
86 – 131 Jeżewo ul. Świecka 12
ogłasza ponowny nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Referent do spraw księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Jeżewo
I. Wymagania związane z wykonywaniem pracy na stanowisku Referenta do spraw księgowości budżetowej:
Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
5. nieposzlakowana opinia,
6. wykształcenie średnie – preferowane ekonomiczne,
7. minimum trzyletni staż pracy w księgowości w okresie ostatnich dziesięciu lat,
Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego – ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych,
2. znajomość zasad księgowości budżetowej i klasyfikacji budżetowej,
3. znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o podatku od towarów i usług, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o ochronie danych osobowych oraz przepisów wykonawczych do ustaw,
4. znajomość przepisów dotyczących sporządzania sprawozdawczości budżetowej,
5. znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
6. dyspozycyjność i umiejętność pracy w zespole,
7. łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
8. biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
9. dobra organizacja pracy własnej,
10. odpowiedzialność, uczciwość, systematyczność, rzetelność, umiejętność
analitycznego myślenia oraz profesjonalizm w działaniu,
II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych.
2. Rozliczanie i księgowanie środków trwałych oraz wydatków inwestycyjnych.
3. Sporządzanie sprawozdań budżetowych – kwartalnych, półrocznych i rocznych.
4. Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym.
5. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
6. Wykonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz ich zgodności z planem finansowym.
7. Archiwizacja dokumentów z zakresu stanowiska pracy.
III. Warunki pracy:
– miejsce pracy – Urząd Gminy Jeżewo ul. Świecka 12, 86-131 Jeżewo,
– zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
– wymiar czasu pracy: pełny etat,
– stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku,
– praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku,
– praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
– zatrudniona osoba, o której mowa w art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych podejmująca pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej, która kończy się egzaminem,
IV. Informacja i wskaźniki zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym
datę upublicznienia ogłoszenia o naborze,
wskaźnik zatrudnienia
osób niepełnosprawnych w jednostce jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny,
2. życiorys (CV),
3. kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość,
4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawodowych,
7. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
8. podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9. podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
10. podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
11. oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Z 2016r. poz. 922) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. Z 2016r. poz. 902)”.
12. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – jeżeli kandydat/kandydatka jest osobą niepełnosprawną,
Kopie dokumentów
złożonych w ofercie muszą być potwierdzone przez kandydata „Za zgodność z
oryginałem”.
Ponadto wymaga się, aby wszystkie składane dokumenty były osobiście podpisane przez kandydata.
Ponadto wymaga się, aby wszystkie składane dokumenty były osobiście podpisane przez kandydata.
VI. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach wraz z dopiskiem:
„Nabór
na wolne stanowisko urzędnicze:
Referent do spraw ksiegowości budżetowej”
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 maja 2018r.
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 maja 2018r.
– osobiście w Urzędzie Gminy Jeżewo ul. Świecka 12, pok. Nr 16 (w godzinach pracy urzędu)
– pocztą na adres: Urząd Gminy Jeżewo ul. Świecka 12, 86 – 131 Jeżewo, decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Jeżewo
VII. Informacje dodatkowe:
Konkurs zostanie przeprowadzony
w dwóch etapach: I etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym, II etap –
rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami lub test sprawdzający.
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana odrębnym zarządzeniem Wójta Gminy Jeżewo.
O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu konkursu zakwalifikowani do niego kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie (telefonicznie lub pisemnie).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Jeżewie http://www.bip.ug-jezewo.lo.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Jeżewie.
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana odrębnym zarządzeniem Wójta Gminy Jeżewo.
O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu konkursu zakwalifikowani do niego kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie (telefonicznie lub pisemnie).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Jeżewie http://www.bip.ug-jezewo.lo.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Jeżewie.
Jeżewo, dn. 10.05.2018r.
metryczka
Wytworzył: Wójt (10 maja 2018)
Opublikował: Emil Brzozowski (10 maja 2018, 11:42:12)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1572