Zarządzenie Nr 19
Zarządzenie Nr 19/2005
WÓJTA GMINY JEŻEWO
z dnia 27 czerwca 2005 r.
w sprawie: organizacji, funkcjonowania i powołania obsady Stałego Dyżuru Urzędu Gminy Jeżewo oraz zasad organizacji i wyposażenia całodobowego Gminnego Punktu Kontaktowego.
Na podstawie art. 33 ust. 1, 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 ze zmianami), art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (tj. Dz. U. z 2004 r. Nr 241 poz. 2416 i Nr 277 poz. 2742), & 3, ust. 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie gotowości obronnej państwa (Dz.U. Nr 219 poz. 2218), & 2, pkt. 2 i 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 stycznia 2004 r. w sprawie ogólnych zasad wykonywania zadań w ramach powszechnego obowiązku obrony (Dz. U. Nr 16 poz. 152) oraz & 5 pkt. 1 zarządzenia Nr 13/05 Wojewody Kujawsko-Pomorskiego z dnia 26 stycznia 2005 r. w sprawie utworzenia systemu stałych dyżurów na terenie województwa kujawsko-pomorskiego zarządza się, co następuje:
& 1
W celu zapewnienia ciągłości przekazywania decyzji organów uprawnionych do uruchamiania realizacji zadań ujętych w Planie Reagowania Obronnego Rzeczypospolitej Polskiej oraz zachowania ciągłości procesu kierowania i koordynowania przez Wojewodę Kujawsko-Pomorskiego działaniami związanymi z realizacją zadań dotyczących osiągania wyższych stanów gotowości obronnej państwa na terenie województwa wyznaczyć następującej jednostki, w których mają funkcjonować stałe dyżury:
1. Urząd Gminy w Jeżewie.
& 2
Ustalić instrukcję w sprawie organizacji i działania Stałego Dyżuru, która stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
& 3
Wyznaczyć inspektora ds. OC jako osobę odpowiedzialną za: organizację i funkcjonowanie Stałego Dyżuru, zasad jego pełnienia, zabezpieczeia dyżuru w niezbędne środki łączności, dokumenty, środki transportu oraz aktualizację dokumentacji stałego dyżuru.
& 4
Upoważnić inspektora ds. OC do dokonywania koniecznych zmian w składzie osobowym Stałego Dyżuru.
& 5
Wyznaczyć spośród pracowników Urzędu Gminy i gminnych jednostek organizacyjnych skład osobowy Stałego Dyżuru i Urzędu Gminy w Jeżewie, który stanowi załącznik nr 2 do instrukcji.
& 6
Wyznaczyć inspektora ds. OC na Kierownika Stałego Dyżuru, któremu bezpośrednio podlega skład osobowy pełniący Stały Dyżur.
& 7
W celu umożliwienia wzajemnego kontaktowania się w ramach stałego dyżuru Wójta z Wojewodą Kujawsko-Pomorskim w czasie poza służbowym wyznaczyc Gminną Oczyszczalnię Ścieków w Jeżewie do utworzenia Punktu Kontaktowego, który działa na zasadach określonych w załączniku nr 2 do niniejszego zarządzenia.
& 8
System stałego dyżuru według zasad określonych w niniejszym zarządzeniu należy utrzymać w stałej aktualności i gotowości do pełnego rozwinięcia i podjęcia działań.
& 9
Miejscem pełnienia Stałego Dyżuru jest Urząd Gminy w Jeżewie, który mieści się przy ul. Świeckiej 12.
& 10
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
Mieczysław Pikuła
Załączniki:
I. Instrukcja w sprawie organizacji i działania Stałego Dyżuru.
2. Zasady organizacji i wyposażenia Punktu Kontaktowego.
Pliki do pobrania:
- Zarządzenie - str. 1 (340kB) , str. 2 (260kB)
metryczka
Wytworzył: WG (19 lipca 2005)
Opublikował: Dominika Aniszewska (19 lipca 2005, 08:56:10)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1453