Stanowisko ds. organizacyjno-kadrowych

Do podstawowego zakresu działania samodzielnego stanowiska ds. organizacyjno-kadrowych należy w szczególności:

1) realizacja zadań wynikających z polityki kadrowej Urzędu, a w szczególności prowadzenie akt osobowych i dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy pracowników Urzędu i kierowników jednostek podległych,

2) przygotowywanie dokumentów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy,

3) prowadzenie spraw z zakresu spraw zdrowotnych pracowników,

4) kompletowanie dokumentacji i sporządzanie wniosków emerytalnych i rentowych pracowników,

5) prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego,

6) organizacja konkursów na Dyrektorów:

- szkół,

- przedszkoli,

- Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji,

- Gminnej Przychodni

7) prowadzenie spraw związanych z awansem zawodowym nauczycieli,

8) wydawanie zaświadczeń.

metryczka


Wytworzył: WG (1 września 2003)
Opublikował: Dominika Aniszewska (1 września 2003, 07:38:14)

Ostatnia zmiana: Dominika Aniszewska (2 grudnia 2004, 20:09:47)
Zmieniono: zmiana czcionki

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3444