Stanowisko ds. ewidencji działalności gospodarczej

Do podstawowego zakresu działania samodzielnego stanowiska ds. ewidencji działalności gospodarczej należy w szczególności:

1) prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej w tym:

a) wydawanie zaświadczeń o wpisie do rejestru,

b) dokonywanie zmian w rejestrze na podstawie zgłoszeń,

c) wydawanie zaświadczeń o wykreśleniu z rejestru,

2) realizacja zadań w zakresie ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi:

a) przygotowanie zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych i decyzji cofnięcia zezwolenia,

b) prowadzenie ewidencji punktów sprzedaży,

c) czuwanie nad realizacją corocznych opłat za korzystanie z zezwoleń,

3) obsługa sekretariatu Wójta,

4) przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji wpływającej do urzędu gminy,

5) prowadzenie ewidencji korespondencji,

6) przygotowywanie korespondencji do wysyłki,

7) zaopatrzenie urzędu w materiały biurowe.

metryczka


Wytworzył: WG (1 września 2003)
Opublikował: Dominika Aniszewska (1 września 2003, 08:10:35)

Ostatnia zmiana: Dominika Aniszewska (2 grudnia 2004, 20:11:33)
Zmieniono: zmiana treści

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 5026