Stanowisko ds. obrony cywilnej

Do podstawowego zakresu działania samodzielnego stanowiska ds. obrony cywilnej należy w szczególności:

1) prowadzenie dokumentacji akcji kurierskiej i koordynowanie jej przebiegu,

2) prowadzenie dokumentacji dotyczącej obrony cywilnej gminy,

3) przygotowywanie szkoleń i ćwiczeń w zakresie samoobrony,

4) tworzenie formacji obrony cywilnej,

5) nakładanie obowiązków na rzecz obrony cywilnej,

6) proponowanie Wójtowi kandydatów na stanowiska komendantów formacji,

7) koordynacja działań w zakresie zapobiegania i likwidacji skutków klęsk żywiołowych,

8) prowadzenie kancelarii tajnej, a w szczególności:

a) bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w jednostce organizacyjnej i podległych,

b) wydawanie i udostępnianie dokumentów osobom, o któych mowa w & 2 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9.02.1999 r. (Dz.U. Nr 18 poz. 266),

c) egzekwowanie zwrotu dokumentów zawierających informacje niejawne,

d) kontrola przestrzegania właściwego przeznaczenia i rejestrowania dokumentów w knacelarii tajnej.

metryczka


Wytworzył: WG (1 września 2003)
Opublikował: Dominika Aniszewska (1 września 2003, 11:32:04)

Ostatnia zmiana: Dominika Aniszewska (2 grudnia 2004, 20:15:51)
Zmieniono: zmiana czcionki

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3530