Strona główna > Zarządzenia > 2009 |
Zarządzenie nr 34/2009Wójta Gminy Jeżewoz dnia 4 czerwca 2009w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Jeżewie
Zarządzenie nr 34/2009
Wójta Gminy Jeżewo
z dnia 4 czerwca 2009
w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Jeżewie
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zmianami)
Wójt Gminy
Zarządza, co następuje:
Zarządza, co następuje:
§ 1
W załączniku Nr 1 do Zarządzenia Wójta
Gminy w Jeżewie Nr 17/ 2003 z dnia 29 czerwca 2003r. w sprawie ustalenia
Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w
Jeżewie wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 2
- skreśla się w pkt. 2 pdkt. d) w
brzmieniu:
ds. dodatków mieszkaniowych i obsługi Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
- pkt.2 pdkt. f) otrzymuje brzmienie:
ds. Obrony Cywilnej i Leśnictwa
- pkt. 2 pdkt. j) otrzymuje brzmienie:
Ds. Zamówień Publicznych i Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
- skreśla się w pkt. 2 pdkt. k)
2) w § 10
ds. dodatków mieszkaniowych i obsługi Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
- pkt.2 pdkt. f) otrzymuje brzmienie:
ds. Obrony Cywilnej i Leśnictwa
- pkt. 2 pdkt. j) otrzymuje brzmienie:
Ds. Zamówień Publicznych i Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
- skreśla się w pkt. 2 pdkt. k)
- skreśla się pkt.11
3) skreśla się § 13
4) skreśla się § 20
5) § 15 otrzymuje brzmienie:
Do podstawowego zakresu działania samodzielnego stanowiska ds. obrony cywilnej, leśnictwa, kancelaria tajna należy w szczególności:
W zakresie obrony cywilnej:
1. Prowadzenie dokumentacji akcji kurierskiej i koordynowanie jej przebiegu
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej obrony cywilnej gminy
3. Przygotowywanie szkoleń i ćwiczeń w zakresie samoobrony
4. Tworzenie formacji obrony cywilnej
5. Nakładanie obowiązków na rzecz obrony cywilnej
6. Proponowanie Wójtowi kandydatów na stanowiska komendantów formacji
7. Koordynacja działań zakresie zapobiegania i likwidacji skutków klęsk żywiołowych
W zakresie kancelarii tajnej:
1. Prowadzenie kancelarii tajnej, a w szczególności:
a) współpraca z pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie szkolenia, kontroli i ochrony informacji niejawnych,
b) przygotowywanie, wysyłanie i odbieranie przesyłek z poczty specjalnej,
c) doręczanie korespondencji niejawnej adresatom w obrębie Gminy Jeżewo,
d) przekazywanie korespondencji niejawnej upoważnionym pracownikom urzędu,
e) nadzór nad opracowywaniem i przechowywaniem materiałów zastrzeżonych, poufnych przez upoważnionych pracowników urzędu,
f) egzekwowanie zwrotu dokumentów zawierających informacje niejawne,
g) prowadzenie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne, które zostały udostępnione pracownikom,
h) archiwizacja dokumentów niejawnych w Urzędzie Gminy Jeżewo
W zakresie leśnictwa:
1. Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym zagospodarowaniem terenów leśnych.
2. Opiniowanie wniosków indywidualnych mieszkańców gminy na wycięcie drzew.
3. Wydawanie decyzji na wycięcie drzew.
4. Sporządzanie rocznych planów zadrzewień.
5. Uczestnictwo w konkursach dotyczących upiększania wsi.
6. Wydawanie zezwoleń na utrzymywanie psów ras agresywnych oraz działanie w zakresie ustawy o ochronie zwierząt.
7. Realizowanie zadań wynikających z ustawy o łowiectwie.
6) § 19 otrzymuje brzmienie:
Do podstawowego zakresu działań samodzielnego stanowiska ds. zamówień publicznych i gospodarki komunalnej i mieszkaniowej należy w szczególności:
W zakresie zamówień publicznych:
1.Planowanie zamówień publicznych w Urzędzie i gminnych jednostkach organizacyjnych poprzez uczestnictwo w przygotowaniu rocznego planu postępowań.
2. Prowadzenie postępowań, a w szczególności uczestniczenie w redagowaniu tekstu ogłoszeń, prowadzenie korespondencji z oferentami i Urzędem Zamówień Publicznych.
3. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej poszczególnych zamówień publicznych.
4. Prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością i ewidencją zamówień publicznych poprzez prowadzenie rejestrów zamówień publicznych i sporządzanie okresowych sprawozdań i informacji.
5. Współpraca z innymi stanowiskami pracy w celu załatwienia spraw dotyczących działalności Urzędu, a mających związek z działalnością w zakresie zamówień publicznych.
6. Obsługa administracyjno- techniczna komisji przetargowych.
W zakresie gospodarki komunalnej i mieszkaniowej:
1. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki mieszkaniowej i modernizacji komunalnych zasobów mieszkaniowych.
2. Prowadzenie postępowań związanych z zaspokajaniem potrzeb mieszkaniowych mieszkańców, w tym opracowywanie projektów w sprawach:
a) zasad gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy,
b) kryteriów wyboru osób, z którymi umowy najmu powinny być zawierane w pierwszej kolejności
3. Przygotowywanie umów najmu lokali mieszkalnych i użytkowych.
4. Przygotowywanie projektów uchwał dotyczących gospodarki mieszkaniowej.
5. Aktualizacja stawek czynszu za lokale mieszkalne i użytkowe, pomieszczenia gospodarcze, lokale przeznaczone pod działalność gospodarczą.
6. Aktualizacja opłat eksploatacyjnych.
7. Planowanie i rozliczanie nakładów finansowych na utrzymanie budynków mieszkalnych.
8. Naliczanie spłat kredytów i opłat za mieszkania wykupione.
9. Realizowanie zadań wynikających z przepisów o utrzymaniu czystości i porządku na terenie gminy.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z
dniem podjęcia.
metryczka
Opublikował: Maciej Pikuła (15 lipca 2009, 08:40:37)
Ostatnia zmiana: Maciej Pikuła (17 lipca 2009, 08:03:00)
Zmieniono: korekta
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1319