OBSŁUGA RADY GMINY
Do podstawowego zakresu działania samodzielnego stanowiska ds. obsługi Rady Gminy należy w szczególności:
1) prowadzenie obsługi kancelaryjnej i organizacyjno-technicznej Rady Gminy w tym:
a) organizacyjne przygotowanie posiedzeń Rady oraz przygotowanie materiałów,
b) organizacyjne przygotowanie posiedzeń komisji Rady,
c) prowadzenie ewidencji oraz publikacji uchwał Rady,
2) współdziałanie i koordynacja w przygotowywaniu projektów uchwał,
3) załatwianie interpelacji i wniosków radnych,
4) przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji,
5) prowadzenie aktów prawa miejscowego,
6) protokołowanie Sesji Rady Gminy i posiedzeń komisji,
7) prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady i jej organów,
8) prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
9) organizowanie szkoleń radnych,
10)współdziałanie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu wyborów wszystkich szczebli i referendów,
11)prowadzenie spraw dotyczących samorządu wsi,
12)prowadzenie spraw związanych z rejestracją przedpoborowych,
13)wzywanie przed Komisję Poborową i Lekarską,
14)przygotowywanie dokumentacji dla Komisji Poborowej,
15)prowadzenie pracy ideowo-wychowawczej z młodzieżą przedpoborową,
16)nadzorowanie, organizowanie i sprawowanie opieki nad cmentarzami wojennymi i grobami poległych.
metryczka
Wytworzył: WG (27 sierpnia 2003)
Opublikował: Dominika Aniszewska (27 sierpnia 2003, 14:35:21)
Ostatnia zmiana: Dominika Aniszewska (2 grudnia 2004, 20:09:07)
Zmieniono: zmiana czcionki
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 3357