Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jeżewo
UG: 2110.1.2015
WÓJT GMINY JEŻEWO
86 – 131 Jeżewo ul. Świecka 12
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Podinspektor ds. zamówień publicznych, gospodarki komunalnej i mieszkaniowej
I. Wymagania związane z wykonywaniem pracy na stanowisku Podinspektor ds. zamówień publicznych, gospodarki komunalnej i mieszkaniowej:
Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
nieposzlakowana opinia,
wykształcenie wyższe: ekonomia,
Wymagania dodatkowe:
znajomość przepisów:
ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych,
ustawy z dnia 14 stycznia 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego,
przepisów instrukcji kancelaryjnej,
ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym,
ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
Komunikatywność, terminowość, rzetelność, odpowiedzialność, sumienność,
Umiejętność pracy w zespole.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, dostawy i usługi w trybach przewidzianych w ustawie prawo zamówień publicznych zgodnie z przepisami cytowanej ustawy oraz dyrektywami Unii Europejskiej, Banku Światowego, a w szczególności:
przygotowanie dokumentów celem ogłaszania przetargów,
ogłaszanie przetargów,
sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
udzielanie oferentom wyjaśnień dotyczących zapisów w specyfikacji, dokumentacji technicznej, kosztorysach ofertowych itp.,
udział w pracach Komisji Przetargowej oraz merytoryczna obsługa tej Komisji,
sporządzanie protokołów postępowania o zamówienie publiczne,
Dokonywanie zamówień z wolnej ręki zlecanych przez Wójta Gminy.
Prowadzenie rejestru postępowań udzielanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się.
Nadzór nad postępowaniem prowadzonym przez inne stanowiska organizacyjne Urzędu w zakresie udzielania zamówień publicznych w trybie „zapytania o cenę” i z „wolnej ręki” oraz postępowań udzielania zamówień zwolnionych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadiów, w tym występowanie z wnioskiem do Referatu księgowości.
Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Wykonywanie innych czynności zmierzających do wyłonienia wykonawcy – dostawcy wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych.
Opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, wzorów dokumentacji oraz wzorów postępowania w sprawach zamówień publicznych oraz zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się.
Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki komunalnej i mieszkaniowej na terenie gminy, a w szczególności:
przygotowywanie umów najmu,
aktualizacja stawek czynszu za lokale mieszkalne i użytkowe, pomieszczenia gospodarcze, lokale przeznaczone pod działalność gospodarczą,
aktualizacja opłat eksploatacyjnych,
12. Przygotowywanie dokumentacji do sprzedaży mieszkań komunalnych.
13. Kompletowanie dokumentów do zawarcia aktów notarialnych.
III. Warunki pracy:
stanowisko pracy zlokalizowane jest na piętrze budynku Urzędu Gminy w Jeżewie, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządów ruchu,
narzędzia pracy – komputer i sprzęt biurowy,
na stanowisku pracy występują obciążenia: narządu wzroku i układu mięśniowo-szkieletowego, praca przy komputerze, czynności wykonywane w pozycji siedzącej,
praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku,
wymiar czasu pracy - etat,
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
IV Informacja i wskaźniki zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
podanie (list motywacyjny) o przyjęcie na stanowisko objęte naborem wraz z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,
życiorys (CV),
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawodowych,
podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych,
podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U.z 2014r. poz. 1202),
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – jeżeli kandydat/kandydatka jest osobą niepełnosprawną,
Wszystkie składane dokumenty niebędące oryginałami winny być potwierdzone klauzulą „Za zgodność z oryginałem”.
VI. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach wraz z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor ds. zamówień publicznych, gospodarki komunalnej i mieszkaniowej
w Urzędzie Gminy Jeżewo”
w terminie do dnia 21 stycznia 2015r.
osobiście w Urzędzie Gminy Jeżewo ul. Świecka 12, pok. Nr 17 lub
pocztą na adres: Urząd Gminy Jeżewo ul. Świecka 12, 86 – 131 Jeżewo
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Jeżewie http://w.w.w.bip.ug-jezewo.lo.pl oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Jeżewo, dnia 09 stycznia 2015r.
metryczka
Wytworzył: Wójt (9 stycznia 2015)
Opublikował: Maciej Pikuła (19 listopada 2014, 09:00:13)
Ostatnia zmiana: Maciej Pikuła (9 stycznia 2015, 14:48:41)
Zmieniono: korekta
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 7437