Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. dróg, pożytku publicznego i funduszy unijnych
ZARZĄDZENIE
Nr 71/2017
Wójta Gminy Jeżewo
z dnia 26 września 2017r.
w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. dróg, pożytku publicznego i funduszy unijnych
Wójta Gminy Jeżewo
z dnia 26 września 2017r.
w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. dróg, pożytku publicznego i funduszy unijnych
Na
podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie
gminnym (t.j. Dz.U. Z 2016r. Poz. 446 ze zmianami), art. 11 ustawy z
dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. Z
2016r. poz. 902)
zarządzam,
co następuje:
§
1. Ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. dróg,
pożytku publicznego i funduszy unijnych.
§ 2. Wymagania wobec kandydatów oraz warunki naboru zostały określone w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Komisję do wyłonienia kandydata na stanowisko ds. dróg, pożytku publicznego i funduszy unijnych powołuje Wójt Gminy.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
§ 2. Wymagania wobec kandydatów oraz warunki naboru zostały określone w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Komisję do wyłonienia kandydata na stanowisko ds. dróg, pożytku publicznego i funduszy unijnych powołuje Wójt Gminy.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
UG: 2110.2.2017 Zał. do Zarządzenia Nr 71/2017
Wójta Gminy Jeżewo z dn. 26.09.2017r.
WÓJT
GMINY JEŻEWO
86 – 131 Jeżewo ul. Świecka 12
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
ds. dróg, pożytku publicznego i funduszy unijnych
86 – 131 Jeżewo ul. Świecka 12
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
ds. dróg, pożytku publicznego i funduszy unijnych
I. Wymagania związane z wykonywaniem pracy na stanowisku ds. dróg, pożytku publicznego i funduszy unijnych:
Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3. niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,5. nieposzlakowana opinia,6. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o specjalności drogi i mosty, budownictwo ogólne lub średnie o tym samym profilu,
Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego – ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych,2. znajomość ustawy: prawo budowlane, o drogach publicznych, Prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.3. znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,4. mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz posiadanie przygotowania w zakresie gospodarki komunalnej,5. dyspozycyjność i umiejętność pracy w zespole,6. łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,7. biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
8. dobra organizacja pracy własnej,9. odpowiedzialność, uczciwość, rzetelność i profesjonalizm w działaniu,
II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Organizacja i nadzór nad bieżącym utrzymaniem dróg gminnych w zakresie budowy i przebudowy dróg.2. Prowadzenie ewidencji rejestru dróg gminnych i obiektów mostowych.3. Przygotowywanie decyzji dotyczących zajęcia pasa drogowego, umieszczania urządzeń obcych, reklam oraz właściwego oznakowania.4. Przygotowywanie decyzji i uzgodnień dotyczących dostępności dróg i wjazdów oraz zjazdów do nieruchomości.5. Prowadzenie spraw związanych z zaliczeniem dróg gminnych do określonych kategorii.6. Wykonywanie obowiązków związanych z trwałym zarządem na drogach gminnych.7. Opracowanie i kontrola planów i harmonogramów rozwoju, budowy i przebudowy dróg gminnych.8. Organizacja i nadzór akcji zimowego utrzymania dróg gminnych.9. Prowadzenie działań związanych z pozyskiwaniem, wdrażaniem i rozliczaniem środków krajowych oraz funduszy europejskich, w szczególności:
- sporządzanie wniosków i aplikacji o przyznanie środków,
- przygotowywanie wniosków o płatność,
- przygotowywanie sprawozdań z realizacji projektów,
- prowadzenie monitoringu i ewaluacji realizowanych projektów,10. Pozyskiwanie informacji o dostępnych programach krajowych oraz unijnych przeznaczonych na rozwój lokalny i regionalny.11. Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania funduszy krajowych i unijnych.12. Współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie ogłaszania konkursów na dotacje z budżetu gminy oraz ich rozliczanie.13. Prowadzenie spraw dotyczących samorządu wsi.
III. Warunki pracy:
- miejsce pracy – Urząd Gminy Jeżewo ul. Świecka 12, 86-131 Jeżewo,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- wymiar czasu pracy: pełny etat,- stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku,
- praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku,- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,- bezpośredni kontakt z interesantami,
- zatrudniona osoba, o której mowa w art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych podejmująca pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy powinna być skierowana do odbycia służby przygotowawczej, która kończy się egzaminem,
- wyjazdy w teren związane z realizacją zadań wynikających z zakresu obowiązków,
IV. Informacja i wskaźniki zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu
poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze,
wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce jest wyższy niż
6%.
V. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny,2. życiorys (CV),3. kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość,4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, np. dyplomu,6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawodowych,
7. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),8. podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych,9. podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,10. podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,11. oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Z 2016r. poz. 922) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. Z 2016r. poz. 902)”.12. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – jeżeli kandydat/kandydatka jest osobą niepełnosprawną,
Kopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być potwierdzone przez kandydata „Za zgodność z oryginałem”.
VI. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach wraz z dopiskiem:
„Nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
ds. dróg, pożytku publicznego i funduszy unijnych"
w terminie do dnia 12 października 2017r.
ds. dróg, pożytku publicznego i funduszy unijnych"
w terminie do dnia 12 października 2017r.
- osobiście
w Urzędzie Gminy Jeżewo ul. Świecka 12, pok. Nr 16 (w godzinach
pracy urzędu)
- pocztą na adres: Urząd Gminy Jeżewo ul. Świecka 12, 86 – 131 Jeżewo.
- pocztą na adres: Urząd Gminy Jeżewo ul. Świecka 12, 86 – 131 Jeżewo.
VII. Informacje dodatkowe:
Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
I etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym,
II etap – rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami.
Konkurs
przeprowadzi komisja konkursowa powołana odrębnym zarządzeniem
Wójta Gminy Jeżewo.
O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu konkursu zakwalifikowani do niego kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie (telefonicznie lub pisemnie).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Jeżewie http://www.bip.ug-jezewo.lo.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Jeżewie.
Jeżewo, dn. 26.09.2017r.
O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu konkursu zakwalifikowani do niego kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie (telefonicznie lub pisemnie).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Jeżewie http://www.bip.ug-jezewo.lo.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Jeżewie.
Jeżewo, dn. 26.09.2017r.
metryczka
Wytworzył: Wójt (27 września 2017)
Opublikował: Emil Brzozowski (27 września 2017, 09:29:51)
Ostatnia zmiana: Emil Brzozowski (27 września 2017, 09:49:19)
Zmieniono: korekta stylistyczna
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1587