Stanowisko ds. organizacyjno-kadrowych
Do podstawowego zakresu działania samodzielnego stanowiska ds. organizacyjno-kadrowych należy w szczególności:
1) realizacja zadań wynikających z polityki kadrowej Urzędu, a w szczególności prowadzenie akt osobowych i dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy pracowników Urzędu i kierowników jednostek podległych,
2) przygotowywanie dokumentów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy,
3) prowadzenie spraw z zakresu spraw zdrowotnych pracowników,
4) kompletowanie dokumentacji i sporządzanie wniosków emerytalnych i rentowych pracowników,
5) prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego,
6) organizacja konkursów na Dyrektorów:
- szkół,
- przedszkoli,
- Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji,
- Gminnej Przychodni
7) prowadzenie spraw związanych z awansem zawodowym nauczycieli,
8) wydawanie zaświadczeń.
metryczka
Wytworzył: WG (1 września 2003)
Opublikował: Dominika Aniszewska (1 września 2003, 07:38:14)
Ostatnia zmiana: Dominika Aniszewska (2 grudnia 2004, 20:09:47)
Zmieniono: zmiana czcionki
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 3471