Stanowisko ds. ewidencji działalności gospodarczej
Do podstawowego zakresu działania samodzielnego stanowiska ds. ewidencji działalności gospodarczej należy w szczególności:
1) prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej w tym:
a) wydawanie zaświadczeń o wpisie do rejestru,
b) dokonywanie zmian w rejestrze na podstawie zgłoszeń,
c) wydawanie zaświadczeń o wykreśleniu z rejestru,
2) realizacja zadań w zakresie ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi:
a) przygotowanie zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych i decyzji cofnięcia zezwolenia,
b) prowadzenie ewidencji punktów sprzedaży,
c) czuwanie nad realizacją corocznych opłat za korzystanie z zezwoleń,
3) obsługa sekretariatu Wójta,
4) przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji wpływającej do urzędu gminy,
5) prowadzenie ewidencji korespondencji,
6) przygotowywanie korespondencji do wysyłki,
7) zaopatrzenie urzędu w materiały biurowe.
metryczka
Wytworzył: WG (1 września 2003)
Opublikował: Dominika Aniszewska (1 września 2003, 08:10:35)
Ostatnia zmiana: Dominika Aniszewska (2 grudnia 2004, 20:11:33)
Zmieniono: zmiana treści
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 5051