Stanowisko ds. zamówień publicznych
Do podstawowego zakresu działania samodzielnego stanowiska ds. zamówień publicznych należy w szczególności:
1) planowanie zamówień publicznych w Urzędzie i gminnych jednostkach organizacyjnych poprzez uczestnictwo w przygotowaniu rocznego planu postępowań,
2) prowadzenie postępowań, a w szczególności uczestniczenie w redagowaniu tekstu ogłoszeń, prowadzenie korespondencji z oferentami i Urzędem Zamówień Publicznych,
3) prowadzenie dokumentacji dotyczącej poszczególnych zamówień publicznych,
4) prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością i ewidencją zamówień publicznych poprzez prowadzenie rejestrów zamówień publicznych i sporządzanie okresowych sprawozdań i informacji,
5) współpraca z innymi stanowiskami pracy w celu załatwienia spraw dotyczących działalności Urzędu, a mających związek z działalnością w zakresie zmówień publicznych,
6) obsługa administracyjno-techniczna komisji przetargowych.
metryczka
Wytworzył: WG (1 września 2003)
Opublikował: Dominika Aniszewska (1 września 2003, 11:22:14)
Ostatnia zmiana: Dominika Aniszewska (2 grudnia 2004, 20:15:09)
Zmieniono: zmiana czcionki
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 3286