Stanowisko ds. obrony cywilnej
Do podstawowego zakresu działania samodzielnego stanowiska ds. obrony cywilnej należy w szczególności:
1) prowadzenie dokumentacji akcji kurierskiej i koordynowanie jej przebiegu,
2) prowadzenie dokumentacji dotyczącej obrony cywilnej gminy,
3) przygotowywanie szkoleń i ćwiczeń w zakresie samoobrony,
4) tworzenie formacji obrony cywilnej,
5) nakładanie obowiązków na rzecz obrony cywilnej,
6) proponowanie Wójtowi kandydatów na stanowiska komendantów formacji,
7) koordynacja działań w zakresie zapobiegania i likwidacji skutków klęsk żywiołowych,
8) prowadzenie kancelarii tajnej, a w szczególności:
a) bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w jednostce organizacyjnej i podległych,
b) wydawanie i udostępnianie dokumentów osobom, o któych mowa w & 2 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9.02.1999 r. (Dz.U. Nr 18 poz. 266),
c) egzekwowanie zwrotu dokumentów zawierających informacje niejawne,
d) kontrola przestrzegania właściwego przeznaczenia i rejestrowania dokumentów w knacelarii tajnej.
metryczka
Wytworzył: WG (1 września 2003)
Opublikował: Dominika Aniszewska (1 września 2003, 11:32:04)
Ostatnia zmiana: Dominika Aniszewska (2 grudnia 2004, 20:15:51)
Zmieniono: zmiana czcionki
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 3565