Sposób załatwienia:

Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy


Urząd Gminy w Jeżewie
ul. Świecka12
86-131 Jeżewo

Maria Dombek, pok. nr 21 (I piętro)
tel. (0-52) 33 180 25, 33 180 77


1. Wymagane dokumenty:

  • wypełniony druk meldunkowy (Zgłoszenie pobytu stałego lub Zgłoszenie pobytu czasowego ponad 2 m-ce) - potwierdzony przez zarządcę lub właściciela budynku. Gdy dotyczy osoby fizycznej należy przedłożyć do wglądu akt własności. Z tak potwierdzonym drukiem główny najemca z osobą meldującą się zgłasza się do Urzędu,
  • dowód osobisty, a przy zameldowaniu na pobyt stały także potwierdzenie
    z poprzedniego miejsca pobytu stałego,
  • książeczka wojskowa - w przypadku mężczyzn do lat 50-ciu.

W przypadku zameldowania na pobyt czasowy do 2 m-cy:

  • dowód osobisty lub skrócony odpis aktu urodzenia w przypadku osób niepełnoletnich,
  • zameldowania dokonuje się ustnie, podając datę przybycia, adres oraz czas trwania pobytu,
  • osobie meldowanej wydaje się potwierdzenie zameldowania.

2. Opłata:

  • nie pobiera się

3. Czas załatwienia sprawy:

  • niezwłocznie

 

metryczka


Wytworzył: Dombek Maria - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego (12 stycznia 2004)
Opublikował: Dominika Aniszewska (12 stycznia 2004, 10:14:51)

Ostatnia zmiana: Dominika Aniszewska (7 grudnia 2004, 21:59:02)
Zmieniono: zmiana czcionki

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 4060