Osoby uprawnione do świadczenia | Wymagane dokumenty
Miejsce złożenia dokumentów | Termin i sposób załatwienia
Wypłata świadczeń | Dodatkowe informacje | Dokumenty do pobrania
Miejsce złożenia dokumentów | Termin i sposób załatwienia
Wypłata świadczeń | Dodatkowe informacje | Dokumenty do pobrania
Wymagane dokumenty
W
celu otrzymania specjalnego zasiłku opiekuńczego konieczne jest
złożenie wniosku oraz dołączenie do niego następujących
dokumentów:
Prosimy pamiętać, że w toku postępowania administracyjnego pracownicy Urzędu Gminy w Jeżewie mogą wymagać dostarczenia także innych dokumentów, jeżeli jest to niezbędne do rozpatrzenia sprawy. Na potrzeby prowadzonego postępowania pracownicy Urzędu Gminy w Jeżewie potwierdzają za zgodność z oryginałem kopię otrzymanych dokumentów (Należy, jednak podczas składania wniosku okazać pracownikowi oryginał dokumentu).
-
orzeczenie
o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami: konieczności
stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku
ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji
oraz konieczności stałego współudziału na co dzień
opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji
albo orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności,
- zaświadczenie placówki zapewniającej całodobową opiekę, w przypadku umieszczenia w niej dziecka, o liczbie dni w tygodniu, w których korzysta w niej z całodobowej opieki, albo oświadczenie o niekorzystaniu przez więcej niż 5 dni w tygodniu z całodobowej opieki nad dzieckiem umieszczonym w placówce zapewniającej całodobową opiekę, w tym w specjalnym ośrodku szkolno-wychowawczym,
- zaświadczenie z urzędu skarbowego zawierające dane dotyczące opodatkowania działalności Twojej lub członka/członków Twojej rodziny, podlegającej opodatkowaniu na podstawie przepisów o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne - ryczałt ewidencjonowany lub karta podatkowa) za rok 2017 r.;
- oświadczenie
członków rodziny o wysokości dochodów niepodlegających
opodatkowaniu za 2017 rok;
- dokumenty potwierdzające
utratę dochodu (np. świadectwo pracy ze
wskazaniem daty utraty dochodu oraz kwotę netto utraconego dochodu
– PIT-11 za 2017 rok);
- dokument
potwierdzający uzyskanie dochodu oraz dokument określający
wysokość dochodu uzyskanego z miesiąca następującego po
miesiącu w którym dochód został osiągnięty
- zaświadczenie
właściwego organu gminy, nakaz płatniczy lub
oświadczenie członka rodziny o wielkości
gospodarstwa rolnego wyrażonej w hektarach przeliczeniowych za 2017
rok
- odpis
wyroku sądu orzekającego rozwód lub separację;
- zaświadczenie
komornika prowadzącego postępowanie egzekucyjne o wysokości
wyegzekwowanych świadczeń alimentacyjnych w roku 2017
Prosimy pamiętać, że w toku postępowania administracyjnego pracownicy Urzędu Gminy w Jeżewie mogą wymagać dostarczenia także innych dokumentów, jeżeli jest to niezbędne do rozpatrzenia sprawy. Na potrzeby prowadzonego postępowania pracownicy Urzędu Gminy w Jeżewie potwierdzają za zgodność z oryginałem kopię otrzymanych dokumentów (Należy, jednak podczas składania wniosku okazać pracownikowi oryginał dokumentu).
metryczka
Wytworzył: Marta Polakowska (3 marca 2015)
Opublikował: Maciej Pikuła (3 marca 2015, 09:11:17)
Ostatnia zmiana: Emil Brzozowski (5 lipca 2018, 14:13:07)
Zmieniono: aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 518